Her Blogcuya Lazım Olanlardan

    Ben ki teknoloji meraklısı olmayan biriyim pek fazla, ama iş bir Blog açıp onu kendime ve başkalarına faydalı hale getirmek olunca daldım internet diyarlarına. Acaba benim bile anlayacağım kolay bir yolu yok mudur dedim kendi kendime. ´´Birileri açıklamış, anlatmıştır umarım`` dileklerimle sayfaları dolaşırken düşüncelerimi tam on ikiden vuran bir Blog ile karşılaştım. Tesadüf saat gece 12 olmasının konumuzla alakası yoktu tabi ^.^
    Herkese taze fikirlerle dolu kapılar açması dileğimle. Ellerine, kollarına, zihnine sağlık arkadaş deyip bu Blogu paylaşıyorum.

https://bloghocam.blogspot.com/


2 yorum:

  1. Blog dünyasında adını bilmeyen yoktur, diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bilmiyordum ^.^ Yeni bloggerların ortak noktası, ihtiyaç duydukları bilgilere sahip insanları hemen bulamamak. Ben tavsiye olarak değilde kendim arayıp buldum bir çok kişiyi.

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Newsletter Sign up

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates