Kayıp Konular

    Dün gece yatağıma yatıp uyumadan önce aklıma yazacak bir fikir gelmişti. Taslak defterim salonda olduğundan kalkıp almaya ve yazmaya üşendim. Dedim ki kendi kendime; ´´konu başlığı belli zaten, sabah kalkınca yazarım.``
    .................. noktaları küfürle doldurursanız durumu anlarsınız. Doğal olarak hiçbir şey hatırlamıyorum konu hakkında.
    Beni sürekli uyarıyorlar, baş ucunda kağıt, kalem olsun diye. Fikrin ne zaman geleceği belli olmaz. Yaz üşenme... 
    Amma inatçı çıkmış olmalıyım ki bir türlü dinleyemedim insanları. Eh! bu da kayıp konulardan biri olarak kalacak, ne yapalım.

0 yorum:

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Farklı Bir Ortam

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates