Neden Olmasın Fikirleri

    Evde boş boş otururken değil de hep bir şeyler araştırırken ya İnternet ya da okuduğum bir kitap bana esin kaynağı olmuşsa eğer, yerimde duramadığım da ürettiğim şeylerden bahsetmek istedim birazcık. Birebir hiçbir şeyi yapamadığım, başlangıç noktasıyla sonucun alakasız olduğu deneyler ve deneyimler.
    Yeni bir Seriye mi başlangıç oldu ne? ^.^
    Not: Bu arada fotoğraf bana ait. Fotoğrafçılık kursuna giderken çektiğim karelerden biri. O zaman da ´´Neden Olmasın`` dediğim anlardan. Duvar resmine yansıyan arkadaşımın gölgesi.

6 yorum:

  1. Fotoğraf başarılı sayılabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok pek bir başarısı yok. Kurs öğrenim çekimleri dışında Pro. bir fotoğrafçılıkla uğraşmadım.Yine de Teşekkürler ^.^

      Sil
  2. son ve başlangıcın alakalı olması öenmli değil, özgün olduktan sonra , fotoğraf güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Ein wunderschönes Schattenbild!
    Ich schicke dir liebe Grüße,
    Christine

    YanıtlaSil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Farklı Bir Ortam

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates