Saçma Seriler Altı

    Çok yönlü yazılar yazmak gerçekten zor olabiliyor. Özellikle kafanız dağınık biriyseniz ve odaklanma probleminiz var ise, amacınız ne kadar basit olursa olsun boş sayfalara kıpırdamadan dakikalarca bakarken bulabilirsiniz kendinizi.
    Kelimeleri geçin alfabenizin harflerini bir araya getirmeniz bile zor gelebilir. An itibariyle çabalamaktan, hatırlamaktan ve sıraya koymaktan vaz geçin. Zihninizde cümlenin tamamlanmasını beklemeyin. Özellikle ve özellikle hata yapmaktan korkmayın.
    Hızlı ve özensiz beyinlerin işte bu şekilde daha kolay yazmayı başaracaklarına inanıyorum. En azından ben böyle başladım ve devam ediyorum.
    Arada sırada çektiğim isteksizlik hissiyatını da atlatırsam eminim, kendimi ifade etmenin farklı bir yolu olan yazı yazmayı keyifli bir hobi haline getirebilirim.
    Not: Resimdeki yazım Kaligrafi sanatının bir örneğidir ve Cosmos-Kainat anlamına gelir. Hani merak eden olursa dedim ^.^

4 yorum:

  1. yazını okudum gayet güzel bir yazı olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Yazalım sadece yazalım her şey hakkında sevgiler:))

    YanıtlaSil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Farklı Bir Ortam

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates