Saçma Seriler Beş

   
    Benim gibi teknoloji sakarı biri internette çok ileriye gidemiyor maalesef. Bir blog açmayı bile ellerinden geldiğince basite indirmelerine rağmen benim doyumsuzluğum yeni yeni şeylerin karşıma çıkmasını sağlıyor. Ucu bucağı yok bu işin, taa ki kod yazmayı öğrenmeye çabalayana kadar. İşte tıkandığım nokta bu oldu.   Kod nedir anladım, nerede bulunur onu da anladım ama neyi nereye eklemem gerektiğini anlamış değilim.
    Eskiden bunların en basit halini elle yazmışlığım var desem kimse inanmaz. Hayatımda ki ilk bilgisayar dersi Lise çağlarımda 2+2=4 formülünün kodu nasıl yazılır olmuştu. Doğal olarak o zaman da bir şey anlamamıştım şimdi de anlamıyorum. Kodlara bakmak bende optik kaydırma tasarımına etkisi yaratıyor. Gözlerimi yoruyor anlayacağınız. Beynim ise benden önce anlamaktan vazgeçmiş gibi, gördüğünü okuma zahmetine bile girmiyor.
    Resmen şaka gibiyim. Ne var sanki basit bir Blog olsa.
Yinede derdimi dinleyip bana destek veren Ramazan kardeşime teşekkürlerimi sunuyorum. O olmasa bu karmaşanın içinden çıkamazdım herhalde.

0 yorum:

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates