Saçma Seriler Dokuz

    Her tatlı yapışımda sonuç neredeyse aynı oluyor. Tek kişi için fazla yapıyorum. Sonra da dağıtmak amaçlı insan arıyorum. Herkes her tatlıyı sevmiyor elbette. Bende usta tatlıcı değilim zaten. Ev yapımı basit şeylerle haftalık tatlı tüketimimi karşılıyorum. Bayramdan kalma şekerleri yemekten iyidir. Ya da buzdolabında kurumuş kuş lokumlarını. Aslında onları da değerlendirebileceğim bir şeyler çıkar belki. Mesela;
    Şekerleri suda eriterek soğuturum ve meyve suyu niyetine içerim. Hmmmm! Denemek lazım. 
    Lokumları tatlı poğaçaların içine koysam nasıl bir tatları olur acep? Ama önce tatlı poğaça nasıl yapılır öğrenmem gerek.
    Aklıma yattıkça yeni şeyler üretmeyi seviyorum. Durağanlıktan daha iyidir. Böylece kendimin vasat olmadığımı yine kendime ispat etmiş oluyorum.
    Ben bir mucit değilim, çok üretken biri de sayılmam ama iş denemelere gelince fikirlerimin hızına ben bile yetişemiyorum. Sanki beynim ´´hadi bana bir konu bul da biraz çalışayım`` der gibi. Start verince de durdurabilene aşkolsun. Sırf bu zihinsel döngü yüzünden insanlara dışarıdan ´´bön bön`` bakan biri gibi görünüyorum. Beni bilmeyenler elbette ne olduğunu anlamadan muhabbeti kesiyorlar. Beni bilenler ise akıllarında ki fikirlerin çok yönlü çözümlerini görebilmek için bana danışıyorlar. Zihinsel deney ve denemelerim sadece bilgi dağarcığım içerisinde başarılı olabiliyor. Bu sebeple bir çok konuda (saçma olsalar da) bilgi edinmeye çalışır haldeyim.
    Kimi zaman yorucu olsa da bana pratik yaşam fikirlerimin çoğunu sağlayan sevgili zihnim en iyi dinlenme zamanlarında çalışıyor. Bu sebepten Tembel damgası yemiş olsam da sevgili aile fertlerim iş pratik çözüme gelince bana danışmakta. Maalesef bu durum sorunsuz ve sonsuz bir döngü içinde değil. İlgimi çabuk yitirmem ve odaklanamama gibi problemlerim ortaya çıkarsa, bilinen ´´bön bön`` bakış tam anlamıyla yaşanabiliniyor.
    Zihin boşalması böyle bir şey işte. Ben buna ´´beynin düşünmeyi red edişi`` diyorum. Kendince sebepleri vardır belkide. İrdelemenin gereksiz olduğu kanısındayım.
    Bıraktım kendi halinde takılsın ^.^


0 yorum:

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Newsletter Sign up

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates