Saçma Seriler Sekiz

    Hayal kurmanın da bir zaman çizelgesi var mıdır acaba?
    Beyin ne zaman hayal kurmaya başlar?
    Canı sıkıldığın da mı?
    Yoksa bulduğu her boş anda mı?
    Düşünme sürecinde hiç boş an oluyor mu ki?
    Neden sürekli düşünmek zorundayız?
    Arada bir mola versek olmaz mı?
    İnsanın migreni olunca aklına böyle bolca saçma sapan sorular da geliyormuş. Her soru beynime fiziksel olarak acı vermekte. Yani düşünmek şu anda bana acı veriyor.
    İlaçların işe yaramadığı zamanlarda ben sinir sistemimin sınırlarını böyle zorluyorum işte. Bir kaç günlük ağrı seremonisinden sonra ışığa bakabilmek bile mucize gibi geliyor insana. Aaaaaaa! canım yanıyor amaaaa!

0 yorum:

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates