Saçma Seriler Yedi

    Nedense bazı konularda % 100 olacak şeylerin son dakikada olmaması gibi enteresan döngülerden oluşan bir yaşamım var. Bunlar genelde sosyal yaşantımda köklü değişimlerin gerçekleşmesi gereken planlanmış durumlar. İnsanlar yaşamlarını her ne kadar planlar üzerine kursa ve devam ettirseler de, maalesef bu benim için geçerli değil.
    Bunun farkına oldukça genç yaşta varsam da çevremdeki insanlar maalesef durumu kabullenemediklerinden zorlama planlarla yaşamıma müdahile etmeye devam ettiler.
    Halbuki ben plansız, programsız yaşantımdan memnun günlerimi anlık kararlarla geçiriyorum. Hangisi daha kolaydır bilemem, oturup plan yapıp onu gerçek kılmak bana zor geliyor. İçimden geçeni anlık gerçekleştirmekte sıkıntı yaşamıyorum.
    Çevreye uyum sağlamak neden bu kadar zor? 

0 yorum:

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates