Fotoğraf Üzerinden Konuşacak Olursak...

 
  Bir kapı arkası askısıyla ve kablo sabitleyiciyle (teknik adı çelik çivili kroşe) kolay yapılabilecekler arasında bardak askısı, neden olmasın deneyim.
    Büyük boyutta (yani anten kablosunu tutacak boyuttan bahsediyorum) kablo sabitleyicisi her evde bulunması gereken bir envanter bence. Hiç olmadık yerlerde, hiç olmadık işlere yarayabiliyor. Çivi kısmı, betona rahat çakılabilecek şekilde yapıldığından hafif tablo, duvar saati gibi şeyleri duvara asılmasında yardımcı olabilir. sadece çiviyi plastik bölümünden ayırın yeter. Ekstra duvar çivisi aramaya gerek yok. Çivi kısa ama sağlamdır. Ağırlık kaldırma oranını hesaba katın ama ^.^
    Cam bardaklar o kadar da hafif değil. Aynı askı sistemini porselen fincanlar için de yaptım. Şu ana kadar askıdan düşme olmadı. Ben ne olur ne olmaz diye dengeli bölerek üç adet sabitleyici çaktım duvara. Seramik delinmeyeceğinden dolayı daha yumuşak olan derz dolgu kısmını hesaba kattım. Çivi kısmı alta, plastik yönü askıyı kavrayacak şekilde yukarı bakar şekilde olmasına dikkat edin. Yoksa bardakları hayatta kaldırmaz düşerler.
    Kapı arkası askısının iki askı kısmını bir kargaburun bir penseyle kolay çıkarabilirsiniz. Elinize zarar vermemeye çalışın.(Deneyim konuştu.)
    Bol bardaklı evler için pratik, kolay bir askı sistemi. Maliyeti mi? ^.^ Şaka gibi...

8 yorum:

  1. Hiç denemedim bu tarzda :) Değişik bir bilgi teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Ayni islemi bende cok uyguladım ama bir sure sonra tam dolap altinda gizlide dursa hic estetik gorunmemeye basladi gözüme. Birde topuklu ayakkabilar icin kullandim bunu, askı havada duracak sekilde istenilen yere vidalayip ayakkabilarin topuklarini kare bölmeden geciriyorsun 😄😄 hatta şoyle bi link birakayım, gormek istersen baştan dördüncü fotografta ayakkabilarin duvarda durusunu gorebilirsin :))

    http://anilarimbombos.blogspot.com.tr/2016/12/minimalist-yasam-fazlalklardan-kurtulun.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay! Ayakkabılar çok iyi olmuş.Benim saklama alanım geniş değil ve topuklu tarz ayakkabılarım yok ama fikir güzel.Ev dekorasyonuna gelince, ilk defa kendi evime sahip oldum ve şımarık çocuklar gibi içimden geldiği gibi denemeler yapıyorum.Şu an o kadar çok estetik kaygım yok yani ^.^

      Sil
  3. Öyleyse önce hayirli olsun diyeyim, hersey gonlunce olur insallah :)yapmaya devam et hersey zamanla oturur. Bende oyleyim surekli birseyler ve fikir degistirmeler, kendimce en iyiye ulasana kadar devam ediyorum. Son olarak ayakkabilarda estetik durmadi bana gore gecenlerde onuda degistirip daha az gorunen bir yere astım. 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yinede iyi toparlamışsın odayı.Dolap kapağımın içine kolyeler ve fularlar için de askı astım.Kaba duruyor ama toparlıyor.Hmmm! acaba bunu da mı yayınlasam ne?

      Sil
  4. Neden olmasın çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Farklı Bir Ortam

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates