Önceden Yazılan Taslak Yazıları...

   
    Önceden yazılan taslak yazılarının ne kadar faydalı olduğunu blogumu açtığımda fark ettim.
    Genelimiz blog açmadan önce bir ön araştırma yapar. Açma nedenleri belli başlı sebeplere dayansa da amaç ve emek gerektiren bir olaydır Blog. Eğer bunda hem fikirsek size benim kolaylık olsun diye taslak defteri tutma amacımı yazayım dedim. Uygulayıp uygulamamak size kalmıştır elbette.
    Geçen yaz ayından beri, bildiğiniz sıradan, çizgili bir okul defteri almış, aklıma gelen ne varsa yazıyorum. Yazılarım en fazla iki sayfa tutuyor. Uzun uzun yazınca konunun (benim için) ne kadar dağıldığını fark ettim. Her birine başlık koymak yerine numara verdim. Böylece ´´acaba buna ne başlık koysam`` polemiğinden kendimi kurtarmış oldum. Yazılarımın hepsi bloguma konulacak şeyler değil elbette. Sadece yazmayı seviyorum. (1995 yılından beri düzgünce anı defteri tutuyorum. Elbette yazılarımın arasına bazen aylar giriyor belki ama yazmak beni rahatlattığı kadar endişelendiriyor da.)
    Konular farklı olsa da eğer kişisel blog açanlardan biriyseniz, önceden taslak yazıları hazırlamanız sizin fikirlerinizi daha çabuk aktarıp, daha çabuk geliştirmeniz de fayda sağlar kanısındayım.
    Denemesi bedava ^.^

4 yorum:

  1. Benimde böyle bir defterim var ve çok işime yarıyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Biliyor musunuz, en son bir kitap okudum. Ray Bradbury'nin "yaratıcı yazarlık" isimli kitabını. Orada da yazar aynı bu tavsiyeyi veriyordu. Aklına ne geliyorsa yazdığı bir defteri varmış. Sonra onların çoğu öykü olmuş... Ayrıca hep en sevdiğiniz ve nefret ettiğiniz şeyler hakkında yazın diyor. Şimdi o kitabı hatırladım. Gerçekten çok işe yarıyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bana annem tavsiye etti ama ben uzun soluklu yazılar yazabilecek kadar konsantre olamıyorum maalesef. Yazılarımdan da belli olduğu gibi ^.^

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates