Saçma Seriler On altı

   
    ´´Acaba`` dedim kendi kendime, plansız programsız bir şeyler yazabilir miyim buraya. Blogumun adı itibariyle ´´neden olmasın`` dedim sonra. Bir Pazar sabahı ilk yazışım olacak, büyük ihtimal bir daha olmaz. Yinede büyük konuşmayayım.
    Dün yan binada ki komşumun balkon demirlerini boyadığını gördüm. Harıl harıl çalışıyor adam valla. Baharda bakım yapmaya gelen çok olur yazlıklarına, ben ise yaz-kış kullandığım için, ´´aman şu dönem gelsin yaparım`` gibi bir çabam yok. Tamiratların geneli benim elime bakıyor, başa çıkamadıklarım da yardım çağrısında bulunuyorum. Neyse benim evin balkon demirleri paslanma evresindeler ve aklımda da beyaza boyama gibi bir fikir var elbet. Orjinali bina yapılışında krem rengine boyanmış, daha sonradan benden önce oturanlar beyaza çevirmiş. Komşuma kolay gelsin selamı çektikten sonra balkonda balkona şaka olsun diye ´´boya artarsa bana verir misiniz?`` dedim. Gözlerim miyop-astigmat bu arada uzaktan boya kutusu küçücük göründü gözüme ve rengi beyaz. Komşum ´´elbet veririm dedi, daha kutunun yarısı bitti``. Ahanda dert açtım başıma. Ev temizliğine girişmiştim bir de boya geldi üstüne. Arada böyle kaşıntılarım tutar sonra kaşırlar beni ^.^
    Komşum taa kapıma kadar fırçasıyla, tineriyle getirmiş boyayı olmaz kalsın diyemem. Bu arada boya krem rengiymiş elime alınca fark ettim. İşte bu yüzden plan yapmayı sevmem. Hayatın size neler getireceği hiç belli olmaz. Beyaza boyamaya inat etsem bedava boya takımım olmayacaktı. Belki her yere yetmez ama en azından acil durum kurtarması oldu benim için. İlk olarak bütün yaz-kış dışarıda kalan masanın metal ayaklarını boyadım. Bir yılda fena pas yapmış. Krem rengi de pas lekelerini iyi örttü. Ardından daha az bir alan kaplayan arka balkona geçtim. Lay lay lom müzik eşliğinde boya yapıtım, taa ki bacaklarım titremeye başlayana kadar. Ne alaka demeyin balkon demirleri dışa büküm kıvrımlı, ön-arka, yukarı-aşağı derken kaslar iflasa geldi ^.^
    Nitekim bitiremediğim boya durumu beni beklemekte hala. Yarından itibaren hava kapalı gözüküyor burada, yani ya bu gün ya da bir hafta sonra. Boya kurur endişesi var içimde bu sebeple en azından bir balkon bitsin değil mi?
    Haaa bu arada ağrı kesicileri icat edenlerin ellerinden, gözlerinden öpem ^.^

7 yorum:

  1. Taktir ettim komsunu, ne güzel olmus boyle iyiki getirmis ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitkin bir şekilde kahvemi içerken okudum bu mesajını...Senin bana kastın varmış gibime geldi =.= yorgunluktan olsa gerek ^.^ Yazın ailecene otururken balkonda onlara yaptığım tatlılardan (evde tek olunca tatlı bitmiyor) götürmüştüm bir kaç kez, toplamında 3-4 defa konuşmuşumdur, buna rağmen düşünceli komşum varmış evet.

      Sil
  2. Bitirdin mi ne durum da son gelişme :)))

    YanıtlaSil
  3. Yok ya nerede! Ön balkonu boyayamadım. Yağmur dönemine girdik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu aralar günlük güneşlik boyamalısın bence :))

      Sil
  4. Haklısın, hava bu gün düzeldi. 2 günde boya işini hallederim umarım.

    YanıtlaSil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Newsletter Sign up

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates