Saçma Seriler On beş

 
   Bir migren, bir migrene demiş ki,
   Gel beraber Dünya`nın sonunu getirelim.
   Harbiden de migren sıkıntısı olanlar bilir. İster kronik olsun ister başlangıç aşaması migren ciddi fiziksel yıkımlara sebep olabiliyor. Beş duyu organınızı size düşman ediyor. Sinir sisteminizi alt, üst etmekle kalmayıp yıpratıcı hasarlar veriyor.
    Şu teknoloji çağında doktorlara gidin yine aynı cevabı alırsınız. Migrenin asıl nedeni belli değil. Ağır ağrı kesicilerle idare edebiliyorsanız ne ala. İğne karıştırıp da Poliklinik de ağladığım dönemlerde oldu. İğnenin verdiği acı değildi ağlama sebebim, üç gündür çektiğim ve ilaçların etki etmediği, sinir sistemimin iflasıydı.
    Çevrenizde bir migren hastası var ise onun ıstırabını hafife almayın. Kusma seviyesine gelmiş bir kişinin fiziksel dayanma gücü kalmamıştır. Doktorlar bile çok rahat rapor verebiliyor bu durumda.
    Bütün bunları neden mi yazıyorum? Bu gün migrenimin ikinci günü. İlaçlarım bitmek üzere. O çok sevdiğim parıldayan güneş ve mavi gökyüzü beynime iğneler batırıyor sanki. Yinede dışarı çıkıp ilaç almam gerek. en azından yemek yiyebiliyor ve onu midemde tutabiliyorum. Eh! Bu da bir şey.

2 yorum:

  1. o kadar iyi anlıyorum ki seni sosyal hayatımı sık felçe uğratmasa da 17-18 yıldır o ağrıyı çok çok iyi biliyorum.2-3 ayda bir tutar ama tuttu mu kafamı balyozla dağıtasım gelir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat kalitesini düşüren rahatsızlıklardan biridir migren haklısın.Eğer bir gün kesin çözümünü bulursam kendim için ilk duyanlardan olursun ^.^

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Newsletter Sign up

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates