Saçma Seriler On bir

   
    Hayat yorumlardan ibaret midir?
    Bir olayı ya da An`ı kim nasıl yorumlarsa, başkalarına da öyle mi görünür?
    Her ne kadar her insan kendine has algılara sahip olsa da neden başkalarının yorumlarını kendisininmiş gibi kabul eder ve yaşamda aslında var olmayan ortak noktalara sıkışıp kalır.
    Hmmmm...bu durumda ortak nokta diye bir şey yok mu?
    Eğer herkes farklı algılara sahipse ve uyum sağlama amaçlı başkalarının algılarını kendilerinin ki gibi kabul ediyor ise bu çift taraflı kandırmaya girmez mi?
    En basitinden, en karmaşık olarak düşündüğümüz şeye kadar. Aslında bu durum her ne kadar işin içinden çıkmaz bir halmiş gibi görünse de, basit bir dürtüye dayanır. Onun adı ´´sosyalleşme``.

    Not: Bu fotoğrafı çekerken bana anlatılan kurallara göre hareket etmeye çalıştım ama nedense aynı etkiyi diğer arkadaşlar yakalayamadı. Yolunuz bir gün Cunda adasına düşerse kapı tokmaklarını gün batımından iki saat falan önce kızıllık üzerindeyken gölgesiyle çekmeye çalışın ^.^

0 yorum:

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates