Saçma Seriler On dört

 
    Hatırlayamadığım bir tarihte, eski arkadaşlarımdan birinden 500GB`lık müzik arşivi almıştım. O da bir başka arkadaşından almış. Seneler geçti ve kendi keyfime göre düzenleme ve ayıklama işi hala sürmekte. Her şarkıyı dinliyor sayılırım. En azından ön elemeyi atlatanlar.
    Benim huylarımdan biri de bir albümü ya da şarkıyı beğendiysem, günlerce tekrar tekrar dinleyebilirim. Sıkılırsam eğer, senelerce dinlemek istemem. Seçicilik benim yaptığım. Ama o sırada neye ihtiyacım varsa ona yöneliyorum, müzik ritmi olarak.
    Arada oradan buradan seçme, kendi albümlerimi oluştursam da seçme işlemi beni fena yormakta. En nihayetinde dingin bir kafayla seçme yapmak lazım. Yoksa bazı güzelim şarkılar ve ritmler güme gidiyor ^.^

2 yorum:

  1. bende beğendiğim şarkıyı aralıksız dinleme performansına sahibim,
    sayfana yeni konuk oldum bende beklerim, sevgiler..
    www.blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Farklı Bir Ortam

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates