Saçma Seriler On iki

    Ama harbiden bazen saçmalamak lazım. Kimileri buna ´´kafayı dağıtmak`` der. Farklı yollarla yapılır. Örneğin; kısa yolu alkol almak, ki ben bunu bir türlü anlayamamışımdır. Saçmalamak için neden alkole ihtiyaç olsun ki! Aç ağzını, yum gözünü.Bir noktaya gelen kadınların genel olarak yaptığı şeydir bu. Erkekler daha utangaç olduğundan mı yoksa kendilerine yediremediklerinden mi bilemicem saçmalama standartları, duygusal motivasyon yerine nesnel motivasyon gerektiriyor. Yani en azından ben böyleleriyle karşılaştım. 
    Bunun yanı sıra kadınların damarına basıldığında, ´´kaç`` uyarısına uyulmaz ise, çok farklı ve uzun uzadıya saçmalama çeşidine maruz kalınabilinir. Tamamen konudan sapılıp, zaman ve uzay kavramları hiçe sayılarak yapılan soluksuz dinleme seansına maruz kalabilirsiniz. Yani büyük bir ihtimalle ben böyle yapıyorum ^.^
    Peki bütün bunların sebebi nedir? İçimizde neler dönüyor ki en zeki olanımız bile an gelip error veren beyinlere dönüşüyor? 
    Çatlaklık kimilerinde kalıcıdır ama genelimiz arada saçmalama evresinden öteye geçmemişizdir. Bu durum iyi midir, kötü müdür bilinmez ama her insanın devrelerinin attığı saçmalama durumu DNA`mızda mevcut bulunmakta.

6 yorum:

  1. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Hemen damlıyorum ^.^

      Sil
  2. Merhaba yeni keşfettim ve takibe aldım bende beklerimm😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bende hala keşif aşamasındayım. Olabildiğince çok Blog dolaşıp takip etmeye çabalıyorum. Hemen damladım ^.^

      Sil
  3. Offf ben sinirlendigimde varyaa ates püskürürümmm yakarim dünyayi. 😃 Hahaa erkeklerdede vardir ama genelde bizde varmOda tüm yük bizde oldugu icindir canm 😃 hadi sacmalayak fhfisksh 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçmalamak güzeldir yaf! Sadece dozunu kaçırınca fena oluyor. Kadın/Erkek fark yaratmadan saçmalanır da izlenimlerim sadece nedenlerinin farklı olduğunu çıkardı. Varsa farklı örneklerin paylaşıver ^.^

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Newsletter Sign up

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates