Saçma Seriler On üç

 

    Biraz önce elektrikler yoktu ve aklıma yerleri süpürmeliyim diye bir fikir geldi. Bu fikir sabırsız bir isteğe dönüştü fakat elektriklerin olmaması çaresiz beni boş boş oturup kirli ve tozlu yerlere bakmaya mecbur etti. Baktıkça arzu çoğaldı, arzu çoğaldıkça çaresizlik arttı. Bu saçma sapan döngüyü elektriklerin kesilmesiyle hep yaşarım. 
    Gündüz ise temizlik, akşam ise kitap okuma sevdası basar beni. Fakat elektrikler geldiği anda bencil insan doğam gereği bütün yaşanan çelişki ve bocalamalar yok olur ve çok farklı eylemler gerçekleştiririm. İçinde temizlik ve kitap okuma geçmeyen eylemler.
    Acaba bu defa bir farklılık mı yapsam diyorum?

9 yorum:

  1. İlginç bir çelişki yaşamışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatım böyle çelişkilerle dolu ^.^

      Sil
  2. Birinin kalk artık yataktan dediginde daha çok uyumayı istemek gibi 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya! Ne tatlıdır o inadına uyumak ^.^

      Sil
  3. Toplumun yaşamış olduğu ortak gerçeklere dair çok farklı bir bakış açısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa, bilindik ama dile gelmeyen. Paylaşması muhteşem olmuş.

      Sil
    2. Teşekkürler Tılsım ^.^

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Farklı Bir Ortam

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates