Saçma Seriler On

   
    Aşağıda ki konu geçen yazdan kalma düşüncelerdir.
    Bir şeyler yazarken dinlediğin müzik önemli oluyor. Bir anda dram yaşarken yavaş melodilerde, bir kaç dakika sonra coşturan dans ritmleri enerjini yükseltiveriyor. İşte bu sebeple ´´ne yazsam acaba?`` diye düşünmektense benim için ´´ne dinlesem acaba?`` sorusu daha önem kazandı bir anda. Belkide sessizlik içinde başka başka şeylere de yönelebilirim kim bilir?
    Evin içinde farklı bir bakış açısı sağlar diye  oturma noktalarını bile deniyorum. Ev aynı ev diye fark yaratmayacak sanmayın. Bir garip hissettiren açılar da mevcut. Alışkın olduğumuz oturma gruplarında bile farklılıklar var. Yinede sanırım koridorda oturmak daha iyi olacak. Duvarların beyaz alçı olması, düz beyaz bir sayfaya bakıyormuşum hissiyatı veriyor. Hayal kurmayı kolaylaştırıyor. Ama şimdi fark ettim de arka balkonda, yerde hiç oturmadım...hmmm... Çevremde bilindik nesnelerin olması sıradan sözcüklerin kağıda yansımasına sebep olur. En azından bende öyle bir etkisi var. Gündüzün sesleriyle gecenin sesleri arasında ki farkı da düşünecek olursak eğer...
    Ahh! tamam tamam güneş battıktan sonra arka balkonda yerde oturmayı deneyimlemeye karar verdim. Bir ihtimal böceklere ziyafet olacam ama deneyimlemem gereken şeyi yapmış olurum en azından.
    Peki geri kalan açılar ne olacak?

0 yorum:

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Newsletter Sign up

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates