Var Olanlara Yorumlar

 
    Annem sürekli bana ´´maden o kadar çok film, dizi, anime izliyorsun, manga, kitap okuyorsun yorumlarını da yazsana`` diyor. Ben ise ´´zaten herkes bu tür şeylerin tanıtımını yapıp yorumunu da ekliyor. Ben ekstra ne katabilirim ki!`` diyorum.
    Bol bol araştırma gereken bu konu yayın tarihi, yönetmen, oyuncular, hasılat vs. gibi bir çok bilgi içeriyor. altına izlenimler yazılmakta. Ciddi uğraş var yani.
    Ben yapsam nasıl bir şey yaparım diye oturdum düşündüm. Tembelim ben o kadar şeye gelemem. Kopyala yapıştır içimden gelmez. Geriye ne kaldı? İzlenimler.
    Sadece benim izlenimim ile bu iş yürür mü acaba? Geri kalan bilgileri arayıp bulurlar mı? 
    Denemeden bilinmez elbet...

2 yorum:

  1. Ayni sorun bende de var, ama bu tembelligimi son zamanlarda yavaş yavaş kırmaya çalışıyorum. Sonucta denemeye deger, hazir oldugunu hissettiginde baslamak lazim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Planım var ama dürtüm yok...Birinin beni dürtmesi lazım ^.^

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Farklı Bir Ortam

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates