Ya Tutarsa! Serime Hoşgeldiniz

 
    Aslında uzun zamandır bu başlık altında hayatımda edindiğim tecrübelerimi yazmak istiyordum ama bir türlü fırsatım olmadı. Kafa dağınıklığına bir türlü çözüm bulamadım.
    Ya Tutarsa! diye denediğimiz bir çok şey var hayatta. Kulaktan dolma fikirlerle ya da araştırarak deneyimlediğimiz, kimi zaman başarılı olduğumuz, kimi zaman hüsranla biten hikayeler. Bende kendi çapımda tecrübe ettiğim şeyleri aktarmak istedim. Fark ettim ki başkalarında tutan deneyimler bende tutmuyor ya da tam tersi oluyor. 
    En nihayetinde bende ve çevremde bire bir deneyimlenmiş şeyleri yazıyım da belki sizde de tutar ^.^
    Gelelim uzun zamandır içli dışlı olduğum taşlar dünyasına. Hemen hemen herkesin elinden bir taş takı geçmiştir. Alırken sormuşuzdur  ´´bu ne işe yarıyor?`` diye, anlatmışlardır ´´bacım böyle böyle yapar falan filan``. Denediklerimin arasında tek adam akıllı faydasını gördüğüm taş Kaplangözü adı altında bir taş.
    Ben kronik migrenden muzdarip ve ayda bir günümü iptal eden adet dönemi sancılarımdan bu taş sayesinde kurtulmadım elbet. Sadece azımsanamacak bir hafifleme oldu. Ağrıyan bölgede en az 10 dk durursa faydası var mı görürsünüz. Bende bu kadar etki etmesine şaşırmıştım başta. ´´Hadi canım bir taş dizisi nasıl bu kadar etki eder`` dedim. Durumun ciddiyetini kavrayan ben kaplangözü taş dizisini belimin ölçüsünde yapıp ihtiyaç dahilinde kullanmaktayım. 
    Çok büyük olmayan yuvarlak olanlarını seçtim. Ucuz olsun diye kırık taşlardan olan uyurken cildime batıyordu. Şeffaf bileklik lastiklerinden geçirdim. Böylece boynuma da, bileğime de takabiliyorum. Erkeklerde aynı uygulamayı kullanabilir kanımca. Sadece bu tür taşları satan ya da takı malzemeleri satan yerlerde dizi olarak satılmakta bildiğim kadarıyla.
    Cildinizden ne kadar durursa o kadar cilalanıp parlayan bir taş. Renginden dolayına çok sevdim kendisini. Duyduğuma göre de taklidi yapılamayan tek taş türüymüş.
    Hatta kaplangözü hakkında yeni okuduğum bir yazıya göre yeni bir deneye başladım. O da tutarsa paylaşırım sizlerle.
    

7 yorum:

  1. Kayınvalidemde de migren var. Bu taşı Bursa'da bulup hediye etmem lazım. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Umarım bende olduğu gibi etki eder kendisine de.

      Sil
  2. Kaplangözü taşının resmini çekmişiniz galiba. Taşlar, doğanın parçası ve çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendekiler bunlar kadar güzel değildi bu yüzden İnternet den aradım buldum resimleri. Bende çok severim, takı işiyle uğraşırken baya kullandım.

      Sil
  3. Oyy nasıl migren var bendede sülalemdede 😃 gercekten mi yariyor.İnegölde bulabilirmiyim ki acaba 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz İnegöl'e bakın ben de Bursa'ya. Kim bulursa diğerine haber versin. :)

      Sil
    2. Valla tutabilir de, tutmayabilir de ^.^ şu ana kadar bahsedip de denemelerini istediğim arkadaşların ağrıyı hafiflettiğini söylediler. Ama % 100 çözüm olur iddiam yok ona göre.

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates