Buyurun Misafirim Olun ^.^

 
    Misafir Blogger olayını bir çok yerde görüyorum ama pek cesaret edemiyordum. Nede olsa ben yeni blogger oldum ve takip edenim sevenim 100 leri aşmadı henüz. Fakat fark ettim ki ne kadar çok çabalarsam değilde, doğru şekilde çabalarsam ulaşabiliyorum insanlara. Bunlardan biride Misafir Blogger etkinliği.
    Bana ana sayfamda ki ´´Bana Ulaşmak İsteyenler`` bölümünden mail adresime ulaşabilirsiniz. Her hafta bir yazı yayınlayabilirim ^.^
    Sizde arada saçmalamak isterseniz eğer buyurun beklerim.  
    Yeni ya da eski, tanıdık ya da tanımadık bütün blogger arkadaşlar, birbirimize faydalı olalım yeter. Sevgilerimle ^.^

    Not:Yazılarınızda çok fazla link vermezseniz sevinirim. Blogunuzun linkini zaten ben yazı sonunda veririm.

38 yorum:

  1. Senin iletişimin çok iyi. Bu nedenle daha fazla kişiye çabucak ulaşabiliyorsun. Güzel bir fikir bence. İnsan arada saçmalamak istiyor tabi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^ Keşke yüz yüze de insanlarla bu kadar rahat olabilsem.

      Sil
  2. Bi kerede ben sacmalamak istiyorum 😁 mümkünmüdür ? Kbul edermisn canm 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alaa! Buyurun efendim, meydan sizlerin ^.^

      Sil
    2. Tesekkür ederim ben yazıp sana iletirim müsait bir zamanda o zaman :) sevgiler fulyacim 💕😊

      Sil
    3. Ok anlaştık ^.^ kolay gelsin. Öptüm.

      Sil
  3. Saçmalayalııım :) Saçmalaya bilir miyim o zaman? ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım en çok kim kendini aşacak? İçinizden geldiği gibi saçmalayın ^.^

      Sil
  4. Güzel bir girişim, cesaretinizden dolayı kutlarım. Hoşça ve mutluca kalın.

    YanıtlaSil
  5. Güzel fikir yeni bir blogger olarak bende örnek alıyorum bana göre daha giriskensiniz emin olun ☺ takipteyim belki cesaret edebilirsem bende biraz sacmalarim 😊 sevgiler 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^ Kaybedecek pek bir şeyim yok bu hayatta gözüyle bakınca böyle oluyor. İstediğin gibi yazabilirsin sıkıntı yok. Öptüm.

      Sil
  6. Yeni bir yere yazı gönderdim. Müsait bir zamanda belki bende saçmalarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette buyurun ^.^ Herkese lazım arada saçmalamak.

      Sil
  7. merhaba fulya ben yeni bloggerım ve daha kimseyi pek tanımıyorum bu zorlu süreci atlatmakta bana yardımcı olurmsuu n? Sanırım sende benim gibi biraz utangaçsın . eğer sınavlardan zaman bulursam ben de saçmalıyacağım . hoşçakal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tür bir yardım istediğini söylersen elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım ^.^ Sınavlarda başarılar dilerim.

      Sil
  8. heey duyurayım bunu ister misiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Süper olur valla! Teşekkürler, kocaman Öptüm ^.^

      Sil
  9. heeey bak son okuduğuun yarım hayat bir kurgu öyküydü. baksanaa yazının sonuna bii. Nurnina, kurgu kahramanıım oo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya! =.= Bende panikledim bu kıza ne oluyo diye. Beni tansiyon ilacına başlatacaksınız bu yaşta ^.^

      Sil
  10. Bende yazayim ama ne yazayim bilmiyorum, siz secseniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne konuda saçmalamak istiyorsun Tılsımcım? İçinden gelenler neyse yaz gitsin ^.^

      Sil
  11. Katılmak isterim Yazar Olarak Sayfanıza Hangi Kategori ve konuda Yazıyoruz bilgi verirmisiniz?

    --
    Merhabalar Ben JD Sezer Blogunun Sahibiyim Sizinle Bir Röportaj Gerçekleştirmek İstiyorum Eğer Sizin İçinde Uygunsa sezer_jadde_26@hotmail.com Adresine Mail Atınız . Röportaj İnternet Üzerinden Yapılacaktır. Örnek Röportaj Gercekleştirdiğimiz Kişileri http://jdsezer.blogspot.com.tr/search/label/Röportaj Kısmında İnceleye Bilirsiniz Örn Röportaj : http://jdsezer.blogspot.com.tr/2017/03/brisintrgg-ile-roportaj-gerceklestirdik.html Röportaj Gerçekleştirip Gerçekleştirmemek İsteyip İstediğinizi Mail Olarak sezer_jadde_26(at)hotmail.com adresine bekliyoruz. Web Adresimiz : www.jdsezer.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etliye, sütlüye dokunmadan dilediğinizce saçmalayabilirsiniz ^.^ Amaçta bu zaten. Elbette sizin etkinliğinize de katılmak isterim. Davet için teşekkürler.

      Sil
  12. Hayırlı olsun inşallah istediğin başarıyı yakalarsın. Herkese keyifli paylaşımlar dilerim...

    YanıtlaSil
  13. aslında çok mantıklı , saçmalamak arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, arada bir içini boşaltıyor muşsun gibi oluyor ^.^

      Sil
  14. güzel bir şey düşünmüşsünüz :)

    YanıtlaSil
  15. Takibe aldim seni canim banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim ^.^ Hemen geliyorum.

      Sil
  16. Eskiden, olmayacak şeyler anlatana saçmalama denirdi. Saçmaladığını düşünmeyen insanları üzen ağır bir tabirdi. Zaman içerisinde bu da değişti, artık duymuyorum. Şimdi de siz diyorsunuz ki Arada Saçmalamak lazım. Bence de arada saçmalamak iyidir. İnsanlar biraz toleranslı olsun. Yazmaya gelince bu biraz zor olur benim için kendi bloğuma bile yeteri kadar zaman ayıramıyorum. Biraz da tembelim galiba. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum dediklerinize ^.^ Bende aynı baskılar ve düzeltmelerle büyüdüm. Belki bu sebeptendir blog ismimi koymama ve içerik paylaşmam ^.^ Tembellik bende de mevcut fakat baskın çıkan saçmalama duygum bunu yeniyor gibi. Güzel yorumunuz için Teşekkürler.

      Sil
  17. Umarım faydalı olur canım senin için :)

    YanıtlaSil
  18. Daha önce hiç misafir olmadım kendimi hazır hissettiğim zaman misarfirliğinize talip olabilirim umarım sizin için faydalı olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beklerim elbet ^.^ Ben bana faydasından çok blogger arkadaşların arada özgürce saçmalama olanağı olsun istiyorum. Eğlenceli oluyor ^.^

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates