Çöp Poşetinden Plaj Çantası

 
    Evet, aynen öyle. Çöp poşetinden. Şu Pinterest de gördüğümüz, ´´hadi canım`` dediğimiz el işlerinden biri olur kendisi. 
    Denedim, oldu gibi göründü. Kullandım, sağlam gibi durdu. Tabi yaz bu, hava sıcak ortam kumsal. Kullanılan malzeme ipe çevirdiğiniz çöp poşeti. Doğal olarak tığ işi olduğundan, içine ağırlık bindikçe çantanın düğümleri sıkılaştı ve çanta şu anda iki katı uzunluğunda.
    Ben burada çanta nasıl yapılır diye anlatmayı düşünmüyorum. Çantayı yaparken nelere dikkat edilmeli onları yazıyorum.
    Çanta sapı sağlam olmasına rağmen plastik eli ya da omzu kesebiliyor bu yüzden o bölgeyi kumaş gibi bir şeyle kaplamak gerek. Gövde ağırlık girince uzuyor demiştim. Bu sebeple önce boyutunu hesaplayın sonra örmeye başlayın derim. Dayanıklılık olarak direkt güne ışığı almazsa poşet olarak 2-3 yıl dayanabilir belki. Benim kisini yapalı 2 yıl oldu. Fakat boş sakladığım bazı poşetlerin durdukları yerde parçalandığını da gördüm. Çöp poşeti de aynı mantık diye düşünüyorum.
    Yani kullanmadan önce sağlamlık testi yapın derim.
    ´´Kumsalda delik teşik çanta kullanılır mı?`` diyenler olabilir. Astar yapmadım ben. Gerek duymadığımdan. Kumaş astar yapsam ıslanırsa kuruması gerek, plastik yapsam yırtılma ve erime tehlikesi var. Havlu üstünde olduğu sürece çantaya kum kaçmıyor zaten.
    Süslemeyi basit tuttum. Hem ilk deneme olduğundan hem de başına bir şey gelirse çok üzülmeyeyim emeğime diye ^.^
    ´´Neden olmasın bende de bir tane`` diyerek denediğim bu çantaya orta boy paletlerim bile sığıyor artık. Gerisini siz düşünün ^.^
    Bir gün sizde yapmak isterseniz bunlara da dikkat edersiniz umarım. Şimdiden kolay gelsin.

19 yorum:

  1. Güle güle kullanın. Yapınca neden olmasın? :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok şık.. Saplar bence de kumaş olmalı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^.^ Evet saplardan çektim baya. Onlarda uzadılar :)))

      Sil
  3. Bencede olmus fulyacm :) yani plaj icin cok müsait normalde tercih edilesi değil gibi geldi bana ama :) sap kısmı keçede olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aile plaj çantasıyla, bekar plaj çantası arasında fark olur tabi ^.^ Keçe yaz sıcağında el yakar canım ya!

      Sil
    2. Doggruuuu :) o zaman kumasi sar sarmala degisik olur o heralde olsun böylede güzel olmus valla canm 😘

      Sil
  4. Hiç aklıma gelmezdi doğrusu. Ilk gördüğümde poşet olduğunu anlamadım. Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Sevgiler 😘

    YanıtlaSil
  5. İnsan yetenekli olunca elinden hiç bir iş kurtulmuyor. Eline sağlık canım 😊 Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^.^ İnsanlar neler neler yapıyor bende onlara gıpta ediyorum.

      Sil
  6. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  7. Yıllar öncesinden bir komşumuz geldi aklıma. Migros poşetlerinden paspas örmüştü. Çantanız çok güzel olmuş, güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  8. Çöp poşetlerinin,çöp olmaktan başka işlevi olduğunu da öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya! Bende ilk gördüğümde şaşırmıştım ^.^

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Newsletter Sign up

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates