İnternet Diyetine Başladım

 
    Bu bir kısmınızın zannettiği gibi kilo verme amaçlı diyetlerden değil ^.^
    Bir kesimimiz gibi bende her günümü İnternet de gezinerek geçiriyorum. Bir çok şeyi, özellikle mevsimin en tatlı zamanlarını kaçırıyorum. Bulunduğum yerin (Alanya) ne çok sıcak, ne çok soğuk olduğu, baharın yaza doğru geçişi.
    İşte bu sebeple haftanın bir günü yani Perşembe günleri İnternet ile bütün bağımı kesmeye karar verdim.
    Günüm güzel geçiyordu. Annemle balkonda oturup blog muhabbeti yaptık. Biraz beyin fırtınasıyla yeni yazılara başlıklar koyduk. Bir Türk kahvesi yanında da bir parça bitter çikolata. Güneşli temiz bir hava, kuşlar cıvıl cıvıl ^.^
    Sonra annem demez mi ´´Artık ön balkon demirlerini de boyasan diyorum!`` o.O
    Rüzgar çıkmasaydı eğer, güneşi batırır öyle içeri girerdim herhalde. Kaptırmışım kendimi boyaya. Amele yanığı olmuşumdur yüksek ihtimalle. Bacaklar ve eller gene tutmuyor ^.^ ´´Spor oldu`` diyerek kendimi kandırsam da hani ´´cılkım çıktı`` derler ya, aynen o haldeydim.
    Biraz dinlenmeden duş alabilecek durumda bile değildim. Yinede diyorum hep, sonucu tatmin edici aktiviteler zinciriyle, İnternetsiz ilk Perşembe günüm geçti. Akşamı da kitap okumayla kapattım ^.^
    Bana ulaşmak isteyen olursa, aklınızda olsun, Perşembe günleri ´´Offline`` durumdayım.
    Hahaha! Sanki çok arayanım, soranım varmış gibi ^.^
    

36 yorum:

  1. Aa süpermiş bu çok beğendim :) Günümüzde artık internetsiz gün geçirmek şaşırılacak birşey oldu malesef..

    YanıtlaSil
  2. Suan hava harika baya sicak mesela 😏😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu gün de balkon boyamaya devam ettim. Gölgeden gölgeden ^.^ yinede bitmedi.

      Sil
  3. Bence çok iyi bir fikir, perşembe yetmeyecek arttırmak isteyeceksiniz. Diğer günler giderek daha verimli daha keyifli ve daha seçici geçecektir. Kararınız hayırlı olsun, sağlıklı beslenme en çok ruha lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bir günle olmaz bu iş bir kaç gün gerek ^.^

      Sil
  4. Bugünlerde bu diyet çok moda herkes yapıyor. Başarılar dilerim. O kadar çok takılmıyorum sadece akşamları yarım saat bakıyorum o kadar buna da diyete gerek yok değil mi ama :)
    Arayanın soranın çok olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyleymiş. Durumun ne kadar vahim olduğunun belirtisi bu. Bravo valla ben yatıyorum kalkıyorum internetteyim ^.^

      Sil
  5. Güzel karar. İnternet haddinden fazla zamanı kaplıyor. Giderek o zaman bile yetmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum valla! Durumum vahim ^.^

      Sil
  6. Güzel bir fikir senin samimi anlatımınla birleşmiş. Bakalım plana ne kadar süre sadık kalacaksın? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =.= hmmmm! İçime bir kurt düştü. Sen beni biraz tanımış gibi misin ne? ^.^

      Sil
  7. Bilgisayar mühendisiyim günün 8 saatini geçiriyorum internette :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesleki zorunlulukları çok iyi anlarım ^.^ Bende tasarımcıyım ve çalıştığım dönemlerde sürekli bilgisayar başındaydım. Evdekini görmek bile istemezdim.

      Sil
  8. Şu zamanda hepimiz ister istemez kaptırıyoruz kendimizi internete :) Arada bırakmak iyidir.Bazen de etrafa bakmak gerekiyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum. dutlar meyve vermiş bahçede toplayanı yok mesela ^.^

      Sil
  9. Merhaba! :)

    Bazen ben de benzer bir şey yapıyorum. Ama benimki daha çok saatlerle sınırlı kalıyor. Acaba en son ne zaman internete bağlanmadığım bir gün yaşadım... Bilmiyorum. Zor bir tercih; kolaylıklar :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağımlı olan her insana gerekli bir şey bu. Kendine sadece kendinle geçirebileceğin bir gün ayarla. Ben memnun kaldım günümden, umarım sende kalırsın ^.^

      Sil
  10. Ben bırakamiyorum sadece her gün gezdigimde ister istemez o beni birakiyor 😁 diyeti o uyguluyor yani.Kiyamam canmm cok zorlama kendini Yavas yavas yap 😘💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yaşamın kendisini diyet yapıyorsun zaten, hem çocuk hem ev ^.^ Bu boya işini bir günde hayatta bitiremem. Yapan nasıl yapıyor bilmiyorum ama ben çok titizlendiğim den yavaş gidiyor.

      Sil
  11. Süper bir fikir yaa.Ben de yapmak istedim şimdi :D Kolaylıklar internet diyetinde kolay gelsin o zaman. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^ Sende diyet gününün deneyimini yazarsan ayrı bir konu olur. Acaba mim mi yapsaydık bunu! ^.^

      Sil
  12. Senin internet diyetin benim en büyük kazancım :)Haftada 3 gün diyet yap, en büyük destekçin ben olurum tatlım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle anne dostlar başına ^.^ Balkon demirleri boyaması bitti anne, daha ne yaptıracaksın bana?

      Sil
  13. Yaşadığımız çağın en güzel diyeti denebilir bence :) Arada ben de yapıyorum internet diyeti ve oldukça iyi geliyor. Çok sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya! Bu çağda herkese lazım ^.^

      Sil
  14. bakınsana son yazısımaaa :)

    YanıtlaSil
  15. İnternet diyeti yapanlara özeniyorum bu aralar yaa :))
    ben anca emekliliktee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende özendim bu yüzden başladım gibi ^.^ Daha ilk günden fark yarattığını söyleyebilirim.

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Newsletter Sign up

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates