Kısa İsimsiz Hikayeler Üç


    Memnuniyetsizliğim yüzümden okunuyor. Arada yapılan hatalı seçimlerin verdiği o mutsuz saniyelerin, büyüyerek beni ele geçirmesi. İzin verdiğim kadar dikenlerinin tenime batmasının vicdanımın.
    Sürebildiği kadar sürsün, bıraktım direnmenin kasılmalarını. Emindim bulunduğum ortam, içimden daha soğuk, daha derin olamazdı. Ne anısını, ne de zamanını hatırladığım o ufacık hata.
    Sarsam hayatımın filmini en başa, yine fark edemediğim o küçücük nokta. Şimdi beni baştan aşağıya kapladı karanlığa. Daha ne kadar büyüye bilecekti ki zaten. Aştığı zihnimin incecik mantık sınırını, bulduğu ilk çatlaktan attı kendini dışarıya.
    Kontrolünü kaybettiğim istemsiz hareket eden uzuvlarımın, çırpınışları son buldu. Artık o ´´AN`` içindeyim. Bir başıma mutsuz, umutsuz.
    Peki neden bu kadar berrak görüntüler, donmuş gözlerimde? Neyi hatırlamaya çabalıyorlar! İnatla tutunmaya anılara. Olmayan çözümü bulmaya.
    Soğuk, içim ölüm gibi soğuk. Vaz geçen hayat kırıntılarım havada uçuşmakta. Izdırap yok, çelişki yok. Tanımadığım tatlar yok. Düşünmek de...

8 yorum:

  1. Cok güzel yazmissinnnn 💕😊🌼

    YanıtlaSil
  2. İçine Kafka mı kaçmış sanki?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaa! Bilemedim bende bir anda geldiler ve gittiler ^.^

      Sil
  3. Vay canına!Uzun zamandan sonra bu kadar etkileyici bir deneme okudum.İliklerime kadar hissettim sanki ikilemini.Devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^ Beğenmenize sevindim. Pek sık çıkmasa da bu tür şeyler benden, oluştukça aktarmaya çalışacağım.

      Sil
  4. Çok beğendim! Çok güzel bir anlatım:)

    YanıtlaSil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates