´´Meydan Okuyorum!`` a Bende Katılıyorum


    Sevgili ilham kedisinin günlüğü blogunda bir Meydan Okuma başlatmış. Baktım baktım sorular pek güzel. Dedim ki neden olmasın nede olsa hayattan deneyimler işleniyor. Ama biraz daha cesaret istiyor cevaplar. Malum özele kayanlar da var. Şahsen pek takılmadım bu konuya ve kabul ettim Meydan Okumayı ^.^
     Eğer sizde katılmak istiyorsanız ´´ilham kedisinin günlüğünü`` bir ziyaret edin önce derim.
    Gelelim sorulara ve benim cevaplarıma ^.^


1.Nasıl bir apartmanda büyüdün?
        (Ben asker çocuğuyum bu sebeple genel olarak askeri lojmanlarda büyüdüm diyebiliriz. Hani şu tek örnek olanlarda.)
2.Çocukluk eğlencen neydi?
        (Tek başımayken karıncalara ekmek kırıntısı vermeyi ve onların taşımalarını izlemeyi severdim. Birde bir şişe suyla dışarı çıkar, topraktan küçük ev eşyaları yapardım.)
3.Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı?
        (Hayatta bulamazsınız, hadi buldunuz diyorum kesin ot, çiçek kurusu falan çıkardı.)
4.Çocukluk kahramanın kimdir?
        (Benim dönemimde öyle süper kahraman var mıydı ya! Tv olan evler bile sayılıyken biraz zor ^.^ Seç birini dersen Atatürk derim.)
5.Gereksiz bir yeteneğin var mı?
        (Çok düşünmek. Ne gerek var bu kadar düşünmeye ki! Düşünmeden de yaşanıyormuş, onu öğrendim.)
6.Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi?
        (Tipitip ^.^)
7.En saçma zevkin?
        (Bana kalırsa hiçbir zevkim saçma değil ama blog yazma olabilir. Nede olsa adı Arada Saçmalamak Lazım ^.^)
8.En büyük çılgınlığın?
        (Üniversite bitiminde dil için Au-Pair olarak İngiltere`ye gitmem olabilir. Kültürünü, dilini doğru düzgün bilmeden hiç tanımadığım insanların evinde, başıma bir şey gelse ne yapacağımı bilmeden 6 ay geçirdim.)
9.Çocukken en çok korktuğun şey?
        (Çocukken korku hissim olmadığını söyler annem, bu yüzden bana bu duyguyu aşılamaya çalışmış. Sonuç, en korktuğum şey Annem oldu ^.^)
10.En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin?
        (´´Ben mükemmelim`` triplerimi atıp moralimi düzeltmeyi severim ama onun üzerine ateşle gidip körükleyen Ego`mu sevmiyorum ^.^)
11.Karşı cins karşısında en çok utandığın an?
        (Çekiciyse gözlerinin içine bile bakamam ^.^ ötesi mi var!)
12.En maskulen/feminen yanın nedir?
        (En maskulen tarafım, evdeki tamirat işlerinin benden sorulması. Su, elektrik vs. bana bakar. En feminen tarafım, gözlerimin güzel olduğunu söylüyorlar ^.^)
13.Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?
         (Eskiden oldukça cesur bir yapımın olduğunu söyleyebilirim. İnada binerse her şeyi yapabilirdim. Taaki önüme yemek olarak bir tabak salyangoz konulara kadar. O gün hayatımda yeni bir sayfa açıldı ^.^)
14.En sevdiğin fiziksel acı?
         (Ayol bunu yazarsam herkes yanlış anlar! Kızardım mı ne! ^.^ Çok merak eden özelden sorsun şekerim ^.^)
15.Almış olduğun en saçma teklif?
         (Evlenme teklifleri. Hiç evlenmedim, durum anlaşılmıştır sanırım.)
16.Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?
         (İşe yarar olduğum her an.)
17.Annenden ve babandan ne öğrendin?
         (Annemden hem anne hem de baba aynı anda nasıl olunur onu öğrendim. Gözüm yemedi hala bekarım ^.^ Babamdan alet, edevat kullanmasını, balık tutmasını, boya-badana yapmasını öğrendim. Baya da işime yaradı yani.)
18.Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?
         (Cadı elbette. Tarihte resmi kayıtları olan şeylerden biri. Bildiğim kadarıyla Avrupada Büyücülük okulu bile var.)
19.Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?
         (Büyük evler bana sıcak gelmediğinden tek odayı alayım.)
20. Hayat sana ne öğretti?
         (Daha öğrenilecek çok şey olduğunu.)

29 yorum:

  1. Merhaba! :)

    2. soruya verdiğiniz cevabı pek sevdim :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araştırmacı, geliştirmeci yanım o dönemden varmış ^.^ Teşekkürler.

      Sil
  2. Güzeldi cevaplar brütüss 😄 kisa ve öz hıhh 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha! Kıskandı mı ne? Sen de yap, seninde olsun ^.^

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^.^ Cümle kurarken baya düşündüm ^.^

      Sil
    2. Yazar olmak böle bir şey :) Çok düşünüp doğru yazmak :)

      Sil
  4. Bayıldım bu Meydan Okumaya...Şimdiye kadar okuduğum en ilginç ve keyifli yazılardan biriydi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^.^ vesile olan arkadaşa da beni ziyaret edip yazılarımı okuyanlara da Teşekkürler ^.^ Ben sizlerin cevaplarını merak ediyorum ^.^

      Sil
    2. Açıkcası 20 soruya verecek cevaplarım için şöyleeeee genişce bir zaman dilimi ayırmam lazım benim.Ama soruları ve cevaplarını okurken aklımdan yanıtladım hepsini :) :)

      Sil
    3. Gecenin bir yarısı bana da öyle oldu işte ^.^ Tutamadım kendimi yazıverdim.

      Sil
    4. İyi de olmuş tutmadığın,bak ne güzel cevaplar çıkmış ortaya :)

      Sil
  5. 9. Sorunun cevabına istemsizce güldüm valla 😀 hiç beklemiyordum 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmek, kahkaha atmak serbest ^.^ Bende dönüp dönüp okudukça gülüyorum. Bu arada annemde ona çok güldü ^.^

      Sil
  6. Hangimiz annemizden korkmadik ki 😂😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O nasıl derin bir Psikolojidir ki abim 42, ben 38 hala annemden yeri geldi mi tırsarız ^.^

      Sil
  7. cevapaların çok içten ve samimi

    YanıtlaSil
  8. Yazın çok güzel olmuş bayıldım:) Senden görüp bende yazdım valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^ Neler yazdın bir bakayım.

      Sil
  9. Düz duvara tırmanan bu kızın, bir şeylerden korkması gerekiyordu. Yoksa çocukluktan yetişkinliğe geçemeyecekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçükkene başımdan geçen olaylar beni mucize çocuk yapsa da, beni şimdi görenler hayatta inanmaz ^.^

      Sil
  10. ha haa bayıldım bayıldım ne tatlı anlatıyon yaaa :) tipitip var mı ondan yaaa piyasadaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deep ^.^ Bildiğim kadarıyla gene piyasaya sürüldü ama hiç bakmadım valla. Şekersiz çiğniyorum artık ^.^

      Sil
  11. Benim büyük kızım gibi mühendislik yetenekleri olan birisin. :) Keyifli bir etkinlikmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında her bayanın bir iki şey bilmesi gerek bence. Usta bile çağırsan senin işini düzgün yaptığını bilirsin ^.^ Ben çok eğlendim yazarken.

      Sil
  12. Tam annem gibi konuşmuşsun. Bu arada bugün yarın ben de apartman sohbetlerinin ilk bölümünü yayınlayacağım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya cidden mi! 78 kuşağındanım kafam biraz eskidi mi ne ^.^ Bekliyorum canım okumak için.

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates