Saçma Seriler On dokuz

 
   Ben neden 12 saat uyuyorum?
   Gündelik koşuşturma diye bir durumum yok.
   Kalkmamı gerektirecek belli bir saat zorunluluğum yok.
   Beni kaldıracak kimse de yok.
   Ben derin uyuyan biri değilim.
    Yastığa kafamı koyduktan 30 dk-1 saat arasında uykuya geçişim oluyor.
    12 saatlik yatakta dinlenme arasında kaç defa tam uyanıklık haliyle uyandığımı bilemem ama oldukça sık olduğunu biliyorum.
    Hemen hemen her gün rüyalar görüyorum. Çoğunu hatırlıyorum. Ömrümde rüya görmediğim gün sayısı bir elimin parmaklarını geçmedi henüz.
    12 saatlik dinlenme çabam içinde, gördüğüm rüyaların şiddet derecesine göre, kalktığımda ya daha yorgun ya da afallamış uyanıyorum. Bu yüzden rüya görmemek ya da hatırlamamak benim için lüks.
    Konu başlangıcı bu durumda değişmiş oluyor.
    Ben neden 12 saati yatakta geçiriyorum?

19 yorum:

  1. Ne yapalım sana ninni söyleyelim mi? :) Çok zordur uykuya dalamamak. Bazen benim de olur. İnsanların uykusunun geldiği anlar olur diyorlar. İşte o anı kaçırmadan başka bir şeyle ilgilenmeden ve mümkünse hiç kıpırdamadan uykuya dalabilirmişsin.
    Rüylarını hatırlaman ilgimi çekti. Herkes rüyalarını hatırlamaz. Rüyalarını yazdığın oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonları olmasa da rüyalarımı yazıyordum bir ara. Beş hikaye olmuştu hatta ama bir buhranlı dönemimde hepsini yırtıp attım. Hikayelerin kaba konusu aklımda ama ifadeler ve duygular yok artık. Uyku olayıma ilaçlar bile çare bulamadı bende kendimi böyle kabullendim ^.^

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Harbiden Tılsım acaba dedim aynı duygusallık mı var ikimizde de ama sen benden daha güçlüsün hayata bakış açısından. Ben kolay pes edenlerdenim ^.^

      Sil
  3. 12 saatte çok ama olmaz ki böyle :D Fazla uyumak insanı dinlendirmiyor. Bir süre sonra kendine gelemiyorsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen farkındayım bende yinede gün içinde yapacak bir şeyim olmadığından diğer alem daha çekici geliyor bana ^.^

      Sil
  4. 12 saat?
    Rüyalarını hatırlıyorsuun,bana anlatsana.Bloga yazsana yaa.
    Çok uyumak iyi değil,ama uyuyamamak da iyi değil.Benim uyuyamama sorunum var mesela,çok zor uyuyorum,uykuya dalayana kadar canım çıkıyor.
    Vakti vaktinde ve uykun geldiğinde uyu bencee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uykum gelse uyurum elbette ama bazen sabahı görmüyor değilim. Tık yok ne yapıyım ^.^ Bende yatıyorum ama aynen senin gibi, bir o yana bir bu yana. Kısa isimsiz hikayelerim den 2. si rüyam zaten. Arada bir yazmayı düşünüyorum böyle.

      Sil
  5. Ben neden 12 saat uyuyamiyorum diye bir konu açayım bende 😀😀 ama cevap belli;eylül 😀 benim yerimede uyusun uyuyabilen herkes olur muu😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne olmak çok sabır ve fedakarlık isteyen bir olay. Sizleri taktir ediyorum bu konuda, hemde fazlasıyla ^.^

      Sil
    2. Teşekkür ederiz 💜

      Sil
  6. Bir kedi furyasıdır alıp gidiyor hadi bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu eski bir fotoğraf ^.^ Uzun zamandır kedim yok.

      Sil
  7. Kızım, günde birkaç saat yürü ya da 3-4 saat ev işi, temizlik yap, cam filan sil, çarşı pazar dolaş. Bak bakalım, bir kaç dakika içinde uykuya nasıl dalıyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün o kadar iş, güç, yorgunluk vardı da ne oldu? Gene uyuyamadım ^.^

      Sil
  8. ben de eskiden uykusuzluğumla övünürdüm :D gerçi senin yanında hala övünebilirim , keşke gece yaşayıp , gündüz uyuyabilsem , ama umut hep var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O istediğin günlerde gelir elbet bir gün. Çocuklar evden göçüp kendi yuvalarını kurduklarında mesela ^.^

      Sil
  9. hani bazı insanların korktuğu bir yaş var ya yalnız kalmaktan , o yaşlar sanırım benim için güzel zamanlar olacak , tabii o yaşları görebilmek şart :D

    YanıtlaSil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Newsletter Sign up

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates