Saçma Seriler On yedi

   
    Şu sıralar o kadar çok şey unutuyorum ki...
    Aklım nerede gerçekten bende bilmiyorum.
    Zihnimin yoğunluğundan değil unutkanlığım. Büyük ihtimal tam tersi. Az çalışmaktan tembelleşmeye başladı o da. Çalışmayı red eden bir beyin. Biraz tehlikeli gibi görünüyor durum.
    Zihin algılama kapasitesi ne kadar yüksek ise onu oyalamak o kadar zor oluyor. Sessizce kendi halinde bir köşede bekleme meraklısı değil maalesef. İlla işlem yapmalı ve elektrik üretmeli.
    Psikolojik olarak dinginliğe ihtiyacımızın olması ama zihinsel olarak daimi ve gelişmeye açık duraksız çalışma isteği, bir bedene bu denli doğuştan zıtlık verilmesine rağmen kaldırıla bilinir bir yük değil.

8 yorum:

  1. Aklımız beraber gitmiş olabilirmiii ? 😃 Ama benmki yorgunluktan sanırım 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ki uyumludur valla, kaçanı gördü mü takılır peşine ^.^

      Sil
  2. hımmmm bahar yorgunluğudur yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yorulamayacak kadar tembel bir varlığım ama evet sezon değişimi olabilir ^.^

      Sil
  3. gördün müüü son yazısımııı :)

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar herkeste bahar yorgunluğu var ondan da olabilir :/
    Bu arada Deep'den geldim hemen takibe aldım bana da beklerim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^ Hemen damlıyorum.

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Farklı Bir Ortam

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates