Bir Başka Tembel Pratiği

   
    Anneler günü geldi kapıya dayandı. Her zaman ki gibi bende hediye alacak para yok. Üzerimde ki para da annemin bana verdiği para. ´´Onunla, ona hediye alamazmışım`` öyle dedi ^.^
    Her yıl hediye mevzusu geldiğinde sorarım ´´Ne istiyorsun?`` diye. Param olmadığını bildiği zamanlar ´´Bana kahvaltı hazırla`` der. Bende buna her seferinde kahkahayla cevap veririm. Çünkü annemin kalktığı saatte benim uyanma ihtimalim yok ^.^ Hiç mi hazırlamadım? Tabi ki hazırladığım zamanlar oldu ama o geç kalkmıştı ben de erken.
    Durum bu olunca biz, bahçe çiçekçiliğe başvururuz. ´´Sitede güller açmış ben sana çiçek toplar veririm.`` dedim. O da kabul etti ^.^
    Uzlaşmak güzel bir şey canım.

16 yorum:

  1. Ah tembellik...
    Yukarıdaki tembel tenekeyi size aynı şekilde yeniden atıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafamda ki şişlikler çoğaldı ^.^

      Sil
  2. Kooccaman bir öpücük ve sevgi sözcüklerinden daha iyi hediye mi olurmuş yahu :D

    YanıtlaSil
  3. Bende diyorum bu cicekleri kimler bitiryo 😀😀 ay benm annemde ne zaman sorsam hic bise istemez.Bende canta ayakkabi badi vs neyse aliom iste.Ev hediyesi almaktan iyidir 😀😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He valla! İhtiyacı olanı almak da güzel. Henüz sizin siteye el atmamıştım ama ^.^

      Sil
  4. efenim bizim oğlan sitenin çiçeklerine bile üşendi desem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu bizde o gün halı falan yıkadık, çiçek toplama hikaye oldu ^.^ Senin ki benden tembel çıktı yani ^.^

      Sil
  5. Ahahahahahah sınavlar dolayısıyla uzak kalmıştım yazılarından. İste özlediğim samimiyet! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin aramıza yeniden Kerem ^.^ Duyan da seni kitap kurdu zanneder ^.^

      Sil
  6. Ben hala siteden toplanacak çiçekleri bekliyorum. Anneler günü geçeli bir hafta oldu da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen şu anda salondasın değil mi? Dur geliyorum ^.^

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Farklı Bir Ortam

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates