Blog Partisi Etkinliği Soruları


    Sevgili Annesi`nin Prenses`i Blog Partisi adı altında bir etkinlik başlatmıştı. Etkinliğe katılan herkes bir soru soracak ve Annesi`nin Prenses`i bu kişileri gruplar halinde eşleştirecekti. Bende acayip bir merakla acaba na kimler ve ne tür sorular düşecek diye sabırsızlıkla bekledim. Nihayet sonuçlar açıklanmış ve grubum belli olmuştu.
    Bir zıplayışta soluğu etkinlik sonuç sayfasında budum. Özenle kendi adımı aradım. Adım öyle nadir bulunan bir ad değil ve benden bir kaç tane olma olasılığı var mantığıyla listeyi kurcalarken bir de ne göreyim ^.^

  6.grup

NURSEL EKER
FULYA
ŞAPŞİK ANNE

(Burda anne kızın eşleşmede denkleşmesi büyük tesadüf değil mi ? 😃)


    İki göz kırpmadan sonra algılaması yerine oturmuş beynim komutunu verdi ve ben kahkahayı patlattım ^.^
    İşin güzel yanı anneme bu etkinliğe katılmasını söyleyen benim ama sorusunun ne olduğunu bilmiyordum. Kalktım odamdan gittim salona ve durumu anlatıp yüz yüze sordum ^.^
    Bu arada Şapşik Anne`in sorusu da tam benlikmiş ^.^
Gelelim sorulara ve cevaplarına;

Nursel EkerDünya yok oluyor, değişik gezegenlere uzay gemileri hareket ediyor. Hangi gezegene gitmeyi istersin. Neden?

Cevabım - Kepler 186f . Kendisi ilk gördüğüm andan beri platonik aşkım olur. Eğer teknoloji beni sağ sağlim ona ulaştırırsa ´´üzerinde ki ilk yaşam formu olam aşkım`` moduna girebilirim ^.^

Şapşik AnneHangi çizgi filmde ve ne olmak isterdiniz: )

Cevabım - Kayıp Balık Dori. 15 saniyelik hafızası var ama her konuda bilgisi var. Zehir gibi maşallah. Aynı ben ^.^


16 yorum:

  1. Yaa Kayıp Balık Dorii (gözlerinden kalp çıkan emoji) :)

    YanıtlaSil
  2. Şansa bak:) Soruyu ogrenmek kolay olmuş ama.
    Benim Saturn'e gidesim var. Topragi yok ama olsun. Bi caresi bulunur elbet.
    Seni de zyarete gelirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyur arkadaşım buyur. Sana bir uzay çöreği yaparım ^.^ İçecekler senden ama.

      Sil
  3. Haha ya Fulya her seferinde beni güldürmeyo nasi beceriyon :) Anasına bak kızını al maşallah soruya bak cok ilginc ve degisik dgil mi sencede 😄 oyy balık demekkk ama tatli oluyolar gercekten.Onu izlemedim ama sen begendiysen güzeldir canim 😘💕 tesekkr ederim katıldıgn icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaklabanlık kanımda mı var ne ^.^ Bende kendimi çok güldürürüm de etraftakiler garip garip bakarlar bana nedense. Annem çok yönlü biridir valla. Lebi derya bilgi küpü ^.^ Google dan önce ona sorarım o kadar yani. Sen böyle güzel etkinlik yapmasan benden de böyle cevaplar çıkmaz elbet. Ben Teşekkür ederim canımcım. Öptüm kocaman.

      Sil
  4. İlginç bir etkinlik olmuş :)

    Blogunu takibe aldım. Bana da beklerim...

    www.birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim ^.^ Hemen geliyorum.

      Sil
  5. Benimde Boşlukta ilerleyen kafamla ben uzun süre buralarda kalıcam gibi ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayol kal tabi ne olacak ^.^ hayat her türlü deneyime açık.

      Sil
  6. merhaba nesin bloğunun etkinliğinden geliyorum bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^ Damlıyorum hemen.

      Sil
  7. Sonunda bende yaptim etkinligi :)))

    YanıtlaSil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates