Buyurun Misafirim Olun - İki ^.^

     Doğal olarak dayanamadım. Sabır denilen şeyle ödüllendirilmemişim ki ben. Haftada bir yayınlarım dedim ama Annesi`nin Prensesi`n den gelen yazı gene beni benden aldı. Ev halleriyle ve kızının sevgisiyle harmanlanmış bir kişisel blog yazarı. Ama bilenler bilmeyenlere, bilmeyenlerde bildiklerine iletsin ´´Annesinin Prensesi`` sevgi ve neşe dolu yazılarıyla herkese ulaşsın. Ben yazıyı olduğu gibi yayınlamak istiyorum böylece emojiler kalsın ^.^
    Yazılarıyla bana ulaşmak isteyenler hatcepsut@gmail.com adresine mail atabilirler.
    Teşekkürlerimi sunarak sözü kendisine bırakıyorum.

BAŞLİK : gudubeti koruyalım

    Son katta oturunca kışın misafirlerimiz de hiç eksik olmuyor tabi.Arada bir pörtleyenlerine alıştıkta bu sefer biraz abarttılar mı ne ? Sözde ikametgahta bizim adımız geçiyor.Ama nerdeee.Rütoşlar ( RÜTUBET olur kendileri ) bizden çok kullanıyorlar arkadaş.

    Yine böyle bir günde ( Yazan madam okuyan madamisleri geçmişe götürür...)

    - Pişş aşkışş bak bizim arsızlar gelmiş yine,

  - Hıhhh efendim aşkım kim geliyor anlamadım. ( Bu arada dişlerini fırçalıyordu çünkü evimin direği. )

  - Galaksi diyorum,gezegenler diyorum,

  - Hahaaa iyimisin aşkım sen ? Ne diyon ? Spfkfh

  - Kapa gözlerini ( Kafasını yukarıya kaldırdım), Hıh aç şimdiiii.... Ta taaa taa taaammm nur topu gibi rütoşlarımız olduuuuu,

  - Yuhh be yavrum yine miii ? Yakında bizde küflenmezsek iyidir 😁

  - Düşünsene yüzümüzde küflerin çıktığını benekli şaziye gibi dolaştığımızııı ?

  - Çamaşır suyunu sıkarsın geçer hahaaa 😁

  Göm kafayı yere.Esprilere bak 😁 Ölmelik resmen.

  Neyse geçici utançtan sonra gündeme cuk oturan birde şarkı patlatıyorummmm. Gençler oynamayan küflü evde kalsın...Ohh ohh yandannnn,git başımdan Handannnnn.... 😁

     Lanet olasıııı
     Küf belasııı
     Uzak dur benden tavan avcısı
     İğreniyorum sevmiyorum
     Senin gibi bir inatçıyıııı ... 😁

  YAŞANANLARIN HEPSİ GERÇEK HAYATTAN KESİNTİDİR.HAYAL MAHSULÜ DEĞİLDİR...BİLGİLERİNİZE...


   Bana saçmalama hakkımı kullandıran tatlı,şirin ve saçmaların kraliçesi Fulya'cıma teşekkür ediyorum 💕...Sloganımızla yola devam ediyoruz.

   -Hadi hep beraber saçmalayalımmmmmm....

Saygılarımızla,
Annesinin Prensesi


   Blogger arkadaşımızın diğer yazılarına aşağıdaki linkden ulaşabilirsiniz.

https://esilammm.blogspot.com.tr/

8 yorum:

  1. Canımmm ne güzelde sacmalamisim taze taze farkedememistim haha 😁 ama cok utandım simartma beni tutamazsin bak sonra astarda isterim 😁😁😘😘 cansın kuzum benim.Sekerler sekeri tesekkür ederim blogunda banada yercik ayırdığın ve ağırladığın için 💕😘

    Nottt : ikramlar şahaneydi herkeşler gelsin tamam miii haha 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gün yaşadığım genzime çamaşır suyu çekme olayından sonra iyi gider dedim ^.^ Ben teşekkür ederim canımcım, benim bloguma da renk kattığın için. Öptüm Kocaman.

      Sil
  2. Ayyy en sevdiğim bloggerlardan annesinin prensesi :)) Okurken gülümsedim :)) Bloğunuzu ayrıca çok beğendim, sevgiler <3

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu misafirler gerçek kişiler sandım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küfleri mi? Aynen ilk okuduğumda nasıl yani oldum ^.^

      Sil
  4. gülerek okudum sen çok yaşa emi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annesinin Prensesi bana ilk yolladığında da ben kopmuştum ^.^ Zor dayandım hemen yayınlamamak için.

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates