Kahvaltı Sonrası Algı Anı


    Antalya`yı sever miydim acaba? 
    Küçüklüğümden hatırladığım hatıralarda, buraya bir kaç defa Askeri Kampa geldiğimiz ve bol bol denize girip, bol bol müze gezdiğimizdi. Sıcak yaz güneşi altında açık hava müzelerini nasıl geze bilmişiz acaba? Bir günde karardığımı ve bunun normal olduğunu sanırdım. Büyüyünce anladım ki değilmiş.
    Şu anda Antalya`nın bir köşesinde oturuyorum. Yinede bana ne eskisi gibi eğlenceli geliyor ne de iklim dayana bilinir. Gezilebilinir olarak düşündüğüm her yere gittiğimden midir acaba? Onca yılda yeni yeni yerler türemiştir elbet. Piknik yerleri gibi.
    Taşındığımız ilk yıl bizi yakındaki piknik alanlarına, yaylalara, nehir kenarlarına götürdüler. Peki geriye ne kaldı?
    Kuzey Ege`nin soğuk denizinden sonra, sıcak bir denizde yüzmek güzel olur diye düşünmüştüm. Gel gör ki koca yaz denize gitmek için pek hevesli değildim. Hoş Kasım başında deniz sefası çektiğim oldu burada ama ilk geliş dönemiydi.
    Acaba ben Antalya`nın suyunu mu çıkardım?
    Yeniden taşınma gündeme geldi, çünkü annem de sıkılmıştı buralardan. Şimdilik yer seçildi, şehir belli ama gidip araştırma gerekli.
    Cidden anne karnında Leylek sürüsü görmüş olmalıyım. Yoksa bu kadar hareketliliğin başka açıklaması olamaz ^.^

19 yorum:

  1. O zaman sıcak denizlerden şöyle içlere gitme vakti gelmişş, Kaysericiğime de bekleriz efenim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa bir soruşturmadan sonra yolculuklarımızın birinde bir gece Kayseri`de kaldığımızı keşfettim ^.^ Emin değildim ama anneme sorunca emin oldum. O kadar Pastırmayı hayatımda bir arada hiç görmemiştim ^.^ Pastırma sever olarak beni bir hayal et.

      Sil
    2. Yaa :)) Ahaha hayali bile epey güldürdü :D

      Sil
  2. KIzım, ben temmuzda doğduğumda annem beni gökyüzüne kaldırıp göç eden leylek sürüsüyle tanıştırmış. Bu kadar çok gezip taşınmamız bu yüzden mi acaba? Yoksa babanın mesleği yüzünden mi alıştık bu duruma?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DNA`ma gezgin kanı mı karışmış diyorsun(ya da Leylek ^.^).Alıştım tabi ya! Yörükler kadar olmasa da kolay artık oradan oraya adım atmak bana.

      Sil
  3. Sizin ailecek ruhunuzda göçebelik olmalı. Bunun başka açıklaması olamaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle bir geriye gidince Atalar nereden gelmişler diye, harbiden göçmüşler de gelmişler ülkeden ülkeye ^.^ Haklısın arkadaşım.

      Sil
  4. Karpuzkaldıran mıydı acaba o kamp?
    Taşınmak... Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen o kamp.Küçükken ne büyük gelirdi bana.Gez gez bitmezdi sanki.Meğersem iki adımmış ^.^ Daha çok zaman var taşınma aşamasına ama teşekkürler.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Safranbolu`yu gördüm ama Kastamonu merkeze en azından ben uğramadım sanırım. Annem görmüş ama ^.^ Teklif için teşekkürler.

      Sil
  6. Son sözün güldürdü :D
    Umarım daha güzel gezmeli ve içinize sinen bi yer bulursunuz ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım buluruz ^.^

      Sil
  7. Hic gidemedim cok merak ediyorum bende bir sure sonra yenilik istermiydim acaba💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezmek gerçekten insanın içinde olursa olan bir şey ^.^ Yinede fırsat oldukça en azından şu güzelim ülkemizi gezelim diyorum bu kısa ömrümüzde.(Taşınmak ise tavsiye etmem,külfetli)

      Sil
  8. Antalya'yı seviyorum ama sadece turist gözüyle.Yoksa oraya kendimi adapte edebileceğimi düşünmüyorum,eğer taşınırsak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bende öyle oldum. Sanki tatile gelmişiz de yeniden bir yerlere dönecekmişiz gibi ^.^

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Newsletter Sign up

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates