Saçma Seriler Yirmi bir

 
   Günlük alıştırmalarıma baskın olan elimin tersi olan elimle yazma alıştırmasını da ekledim. Çift el kullanım oranım düşük olsa da %70-%30 olarak tanımlayabilirim. Bu çalışma ile neyi mi hedefliyorum? Sadece canım sıkıldı ^.^
    Günlük okuma egzersizlerine, farklı dillerde okuma ve dinleme programı koyduğumdan beri zihnim daha serbest çalışır oldu. Yani artık beni daraltmadan işlem görüyor.
    Kendini oyalama tekniklerinden en basit olanlarını seçtim ve günlük alışkanlık haline getirdim. Yinede bazı şeylerin önüne henüz geçemiyorum. Gereksiz gördüğüm şeyleri çabuk unutmam gibi. Zamanın bir diliminde, sanırım kendime kriterler koymuşum ve otomatik silme tuşuna basmışım da zihnim kendi kendine bilgileri eliyor. Örneğin rakamları unutmam gibi. Kendi telefon numaramı bile hatırlamam yıllarımı alıyor.
    Hoş, yolda giderken araba plakalarını ezberimde tutmaktan iyi(midir bilemedim şimdi). Ya da mezar taşlarının üzerinde ki isimleri hatırlamak. Evet anlaşıldığı gibi isim hafızam da zayıf ^.^
Bir yerlerde ON/OFF düğmesini bulup çevirmem gerekiyor artık. Yoksa bu yaşta halim harap.
    Beyni programlamak her ne kadar kolay olsa da, ona var olan programı kaldırmak bir o kadar zor. İç çatışma yaşamadan kaynağı iptal etmek gerek.
    Tabi kaynağın ne olduğunu hatırlarsam ^.^

Not: Resimdekinin ne olduğunu bilen sevgili arkadaşlarım, alnınızdan öpüyorum ^.^

18 yorum:

  1. Spiral 😁 haha ne kiz bu ben anlamadim 😁 ay bende cok unutkanim.Çalistirmiyormuyuz pek acaba anlamadim ki.Okurken cok iyiydi hafizam.Simdi hersey zırt die gidio 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bir kenara gel, kulağını uzat sana ne olduğunu söyleyeceğim ^.^ Bence de az çalışmaktan kaynaklanıyor.

      Sil
    2. Püü banaaa bi ben bilemedm sözde bide saglik okudum 😁 ama valla cok unutkanim ben yaa hersyi unuttum zaten okulla ilgili.Buda onlardan biri galiba 😁

      Sil
    3. Bilgi anlatıldıkça akılda kalırmış.İşleyen demir paslanmaz....var mı başka atasözü ^.^

      Sil
  2. DNA değil mi ya o? (değilse de çaktırmayın ayy :D)

    YanıtlaSil
  3. Oleyy ben daha kocaman öptümm ve kalp emoji :D

    YanıtlaSil
  4. Dna 😄 her zaman hic birseyi unutmamakla övündugum zekam yasadiklarimdan sonra yaklasik iki senedir hic birseyi hatirlamaz oldu. Sebebini bilmiyorum ama umursamazlikta olabilir, unutmaktan bir noktada mutluyum. Belki de dediklerini bnde yapmaliyim, erken yaslanicam diye korkuyorum 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senide Öptüm Kocaman! Evet haklısın, zihin olumsuz anıları an gelir hafızada geriye iter ki bedene zarar vermesin diye. Bende de var o maalesef ama yanında olumlu anılarda gidiyor.Yüzleşmek gerek atlatmak için.Umursamamak sadece geçiştirmenin bir yolu.

      Sil
  5. Dna diyeyim hemen :)
    Unutmanın sebebi bence odağınla alakalı. Odak noktanı doğru yöne kanalize edersen olur gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DNA`ma odak eklenmemiş ^.^ yoksa neler neler yapardım ben ^.^

      Sil
    2. Aha! Unuttum.Sizinde alnınızdan öpüyorum ^.^

      Sil
  6. Adenin Timin. Stozin Guanin 😀 Eh mühendisis sonuçta ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mühendis dili de bir başka oluyor valla ^.^ Araştırma yaptırdın bana ^.^ Kocaman Öptüm senide ^.^

      Sil
  7. O on/off tuşunu benim de bulmam lazım sanırım. Sende de oldugu gibi beynim o sıra gereksiz gördüğü her şeyi siliyor bunun ilerisi de var diyip düşünmüyor. Lazım olunca da ellerim bom boş kalıyorum. İsim hafızasına gelirsek sanmıyorum ki benden kötüsün, bi ara bayaa yakın olduğum bir arkadaşımın ismini bile hatırlayamamıştım.. 2 yıllık sınıf arkadaşımın ismini karıştırmıştım. Böyle milyon tane rezillik sayabilirim sana 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuşu bulunca ilk sana yazarım ´´ahanda burada`` diye.Bari bundan sonraki yapılandırmalarımıza dikkat edelim biz en iyisi ^.^

      Sil
  8. Bize bahşedilen en güzel özellik, unutkanlık. Yoksa bir çok acıya katlanamaz kafayı yerdik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme anne öyle! Aramıza dön lütfen. Ben 10 saniye isem sen 2 saniye ^.^

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Farklı Bir Ortam

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates