Saçma Seriler Yirmi iki

   
    ´´Çünkü dünya senin düşündüğün kadar acımasız değil.``
                      (Durarara)                                 
    Bazen animeler de karşıma çıkan sözler beni oldukça etkiliyor. Sanki kafamın üstünde bir ampul yakıyor ya da sanki uzun süredir anlam vermeye çalıştığım soruların cevapları karşıma çıkıyor. Genel olarak acımasızca suratıma çarpan gerçeklerin yumuşatılmış halleri bu şekilde zihnimde anlamlaşıyor.
    Benden daha ileri zihinler var ve ben bunlardan yararlanmak istiyorum ^.^ Onları anlamak değil amacım. Sorunlara buldukları çözümlerin onları ne tür yollara soktuğunu görmek istiyorum. İnsan deneyimleriyle var olsa da her şeyi deneyimleyecek yaşam uzunluğuna sahip değil. Öğrenmek istedikçe bu yetersiz zaman sıkıntı yaratıyor. Bende çözüm olarak konuşmaktansa dinlemeyi seçtim. Kendi kendini tekrar eden ben, bu yolla farklı yolları deneyimliyebilirim belki de.
    Yeter ki sıkıcı olmasınlar...

8 yorum:

  1. psikolog olduğumdan işim dinlemek hep :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de mi meslek yapsaymışım ne? ^.^

      Sil
  2. Dinlemeyi çok severim ☺ hadi bakalım dinle biraz neler duyacaksın😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız neler neler var! Millet neler yapmış var yaaaa! Fiskos Fiskos ^.^

      Sil
  3. Dinledik hep ama kimseler dinlemedi bizleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harbiden neden hep öyle olur ben de anlamam ^.^

      Sil
  4. Dünyanın dengesi bu bende dengedeyim ne çok iyi ne de çok kötü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke bende o kadar dengeli olabilsem ^.^

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Newsletter Sign up

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates