Saçma Seriler Yirmi

 
     Bir gün dedim ki kendi kendime; 
´´Oturup, gün içinde kaç blogger gezip, kaç yazı okuyorum acaba?``
     Elbette her gün aynı oran çıkmayacaktır ama merak işte. Bu sebeple, bu yazı ortaya çıktı.
     Kendimi kasmadan, günlük işlerimin arasında ne kadar blog dünyasının içinde gezmekteyim?
    Deneme günü Pazar. Aldım kahvemi ve krakerimi yanıma, açtım müziğimi. Kendi yazdığım bir adet yazımı yayınlarken Topluluklar da arada sırada, araya blogger arkadaşların yazılarını okumayı da soktum.
    Yine bir Çekilişe denk geldim. Çekilişlere katılmayı ve yayınlamayı seviyorum. Her ne kadar hiç kazanamayanlardan olsam da ^.^ Fark ettim ki blog yazıları kadar yorumları da okumayı seviyorum. Tanıdık blogger arkadaşların yanı sıra yeni olanları tanıma fırsatı yaratıyor. Eğer yazıyı beğendiysem mutlaka +1 basar, Çekiliş ya da Etkinlikse direkt yayınlar olmuşum. Bazı blog yazılarının da altında Tepkiler bölümü olur ya! Hiç üşenmem onları da işaretlerim ^.^ Şöyle acayip beğendiklerimi de üst yorum ekleyerek kendi Blog Tanıtımları koleksiyonuma atıyorum ki dönüp dönüp tekrar okuyabileyim rahatlıkla.
    Yaptığım yorumlarıma karşılık verildiyse takibi zor oluyor. Henüz onun kolay yolunu bulamadım ^.^
    Farkındayım ki okuduğum blogger yayınları kişinin son yayınladıkları oluyor hep. Bu biraz üzücü çünkü ben öncekileri kaçırmış oluyorum. Bu sebeple bazen tek bir günümü, tek bir blogda geçirmek ve ilgimi çeken diğer yazılarını da okuma kararı aldım. Tabi bir gün yetmeyebilir. Elbette kolay bir olay değil fakat verilen yılların emeğinin unutulup gitmesi üzücü. Takip edilen kişiler arttıkça durum vahim görünse de benim gibi bol bol boş zamanı olan biri için ideal bir zaman doldurma eylemi.
    ´´Bu kadar bloglar da dolaşmak yeter, biraz da dizi izleyeyim`` dediğimde akşam 8 olmuştu.
    Gelelim günün bilançosuna;
    24 blogger ziyaret etmişim, bunlarda 6 tanesi yeni keşfettiklerim ve izlemeye aldıklarım. Toplamda 26 adet yayın okumuşum. 5 adet yorum yazmışım (Tembelim ya!).
    İleride bunlar çoğalır mı, azalır mı bilemem. Ben merak ettim ve kendimi denemeye aldım. Bu da bir anı olarak blogum da kalacaklardan ^.^

23 yorum:

  1. Dünyayı sen yönet Fulya! ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaa! Niye ki ne Kerem? Valla pişman olursun istediğine ^.^

      Sil
    2. Olmam olmam bu iyi niyetinle kimse olmaz merak etme :)

      Sil
  2. yorum yaptığım bloglarda beni bilgilendir i tıklıyorum, böylece verilen cevabı kaçırmamış oluyorum... tavsiye ederim ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç dikkat etmemiştim öyle bir opsiyon mu vardı? Çok Teşekkür ederim ^.^

      Sil
  3. evet, bak verdiğin cvb hemen yakaladım :)))

    YanıtlaSil
  4. hep beraber şeker , :) beni bilgilendiri unutma !

    YanıtlaSil
  5. Ka ti liom sosluyaa :) bide yorumlarda sinifta kalmisin canim benim.Nörcen simdi 😁😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. T.T Ben yeniyim camiada acıyın bana yaaa! Asosyal birinden bu kadar yorum çıktığına şükredin ^.^

      Sil
  6. Ka ti liom sosluyaa :) bide yorumlarda sinifta kalmisin canim benim.Nörcen simdi 😁😘

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Bu arada özellikle mi çifter çifter gönderdin mesajları? Yeni bir sınava mı tabi tutuluyorum da haberim yok? ^.^

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Yokk internet benim sabrimi biseylere tabi tutuyo 😁 iki saate acilmiyo gelde yorum yap.Soğutur insani bu vodafone 😁

      Sil
    2. Bende de aynı aksilikler var. Benimkisi Superonline. genel sorun mudur acaba?

      Sil
  9. Ben de bayılıyorum yorum bırakmaya ^^ Senin kadar sistemli olmasa da ben de arada zamanımı ayırıp farklı bloglara tıklıyor ve mutlaka yorum bırakıyorum.Hepimiz aynı yolun yolcusuyuz ve hepimizi bir tane bile olsa mutlu ediyor bu yorumlar :)
    Yalnız mükemmlsin ya!Bunu sistemli hale getirmem çok mantıklı olmuşşş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek ve tuvalet molası haricinde yerinden kalkmazsan sistem sana kas erimesi, selülit olarak geri dönüyor ama ^.^

      Sil
  10. baksana, yorumları izlemenin ve cevap vermenin en kolay yolu, yorumları blogdan değil de gmailden izlemek ve yanıtlamak. bak hayatın kolaylaşacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oradan da bakınıyorum ama araya bir sürü şey giriyor ^.^ Her türlü bakarım yani. Teşekkürler yardımın için.

      Sil
  11. Yorum takibi hakikaten çok zor ya. Bir de çok fazla yazıyı okumaya çalışıyorum ben de, biraz zor oluyor tabi:) Ama blog okumak hakikaten çok keyifli.

    YanıtlaSil
  12. beni bilgilendire tıkla , :D yorum takibinden rahatla :D

    YanıtlaSil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Farklı Bir Ortam

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates