Gastrit ile Mücadelem

 
   Yaklaşık 13 yıldır mide problemi çekiyorum. Bazı zamanlar hafif denebilecek üç günlük ızdıraplar olsa da bazen bir hafta bana cehennem azabı yaratabiliyor. Her doktora gidişimde verilen mide ilaçları, artı onu yeme bunu yeme tavsiyeleri uzun süreli bir çözüm olamadı bir türlü.
    Aslında ben doktora gitmeyi hiç sevmem. Deney faresi gibi olmadık ilaçlar verip duruyorlar. Yanlış teşhisler de cabası. Yani ayrı bir eziyet benim için. Sonunda doğal olarak bende bana en iyi ne gider diye araştırmaya giriştim. Herkes ayrı şeyler tavsiye ediyor ve deniyor. Kiminde tutan bende bir türlü tutmuyor. Eh bünyeler farklı elbet sonuç böyle olacak diyorum bende.
    Benim midemin tam olarak sorunu nedir bilmiyorum ama kriz anında acil durum kurtarma operasyonumu bulmuş durumdayım. 
    Aç karna Kuru Siyah Çekirdekli Üzüm yersem 5-10 tane midemin krizi 1-2 günde düzeliyor. En azından yemek yiyebilir durumda oluyorum. Taş oturmuş gibi ağrılar ya da daimi gaz problemi, yanma, yemek sonrası bulantı gibi şeyler olmuyor. Krizlerim de azaldı ^.^ 
    Şu ana kadar süt, soda, bal gibi şeyleri denedim tutmadı. Hatta süt ve soda daha beter yaptı.
    Demem odur ki, size en iyi gelecek şeyi yine kendiniz bilirsiniz. İlaçlara çok güvenip sorunun üzerini kapamaktansa doğal yollarla güçlendirmeyi deneyin.
    Eminin daha bir çok yöntem mevcuttur mide krizleri için. Kudret narı mesela (ben henüz onu denemedim). Sizin bildikleriniz var ise paylaşırsanız sevinirim.
    Bende tutan Kuru Siyah Çekirdekli Üzüm umarım başkalarına da faydalı olur. (Çekirdeklerini de dişlerinizle kırıp öyle yiyin, atmak yok ^.^)

16 yorum:

  1. Bana sade soda cok iyi geliordu hamileyken canm. Ay ne cekmistim ya insani mafediyor. Cok gecmis olsun 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet ilk soda tavsiye edildi bana da. Benim hazımsızlık değil de fazla asit salgılama durumum var. Denilen buydu yani. Aman dikkat edildiği sürece sorun yaratmıyor ^.^ Sen de ne çok çekmişsin öyle.

      Sil
  2. Çok uzun süreli bir sıkıntıymış bu,öncelikle geçmiş olsun.Umarım en doğal yöntemlerle atlatabilir en azından rahatsızlığını geçirebilirsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Olabildiğince ilaçlardan uzak durmaya çalışıyorum. Onlar bir yeri düzeltecek diye başka bir yeri bozuyor ^.^ üzüm tam tedavi değil ama en azından anı kurtaran bir doğal besin türü.

      Sil
  3. Tahin, midenin baş ilacı. Özellikle reflünün. Bir de özellikle organik yeşil zeytin çekirdeği. Faydasını görenleri biliyorum. Çok yakından. Hele reflü hiç kalmadı onlarda neredeyse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışın tahin, pekmez tüketen biriyim ama hiç bu yönden düşünmemiştim. Zeytin çekirdeğini duydum ama denemedim açıkçası. Teşekkürler ^.^

      Sil
  4. nexium diye bir ilaç var , doktor bir arkadaş bir kriz sırasında çıkarıp çantasından vermişti , muazzam bir şey , reçetesiz satılıyor , dedem soğuk sütle iyileşmiş ama ben de st içemem hiç :( geçmişler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not alınmıştır ^.^ Süt beni fena yaptı ya! Laktozdan mı ne daha fazla gaz oldu.Teşekkürler canım.

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun.. Şuan iyiysen problem yok. Dikkat et :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Keremcim ^.^ Yaş erdi kemale (dermişim), olabildiğince dikkat ediyorum elbet.

      Sil
  6. faydalı bilgi lazım oluuuur :) geçmiş olsuun.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim,takip ederseniz mutlu olurum 💎 www.nurundelidolublogu.tk 💎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar. Teşekkür ederim, hemen damlıyorum ^.^

      Sil
  8. Gastrit değil ama ara ara benim de midemde yanmalar oluyordu bayağıdır olmuyor bu iyi bir şey ama yazını okuyunca merak ettim acaba neden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel mide rahatsızlıkları bence stresden kaynaklanıyor. Umarım seninkisi ilerlemez ^.^ Geçmiş olsun.

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates