Hediye Kitap Kabul Edilir ^.^

 

    Bir süredir canım bencillik yapmak istiyordu. ´´Acaba ne yapsam, ne yapsam!`` diye düşündüm. Sonradan aklıma geldi. Şu sıralar deli gibi kitap okur oldum. Hani gören kitap kurdu zanneder cinsinden ama alakası yok. Ne olduysa bu yıl oldu böyle bol bol okuma sevdası sardı beni.
    Oldukça küçülttüğüm kitaplığıma baktım baktım ve bir şekilde genişletmeye karar verdim. Takas yoluyla, satın almayla ve hediye olarak gönderilenlerle yavaş yavaş bir dönüşüm gerçekleşti.
    Malum çalışan bir birey değilim (annemin üzerine kene gibi yapıştım ^.^) fakat çok beklentisi ve harcaması olan biri de değilimdir. Sevgili annem okumayı çok seven biri olduğundan (kitaplıklarımız ayrıdır ama karşılıklı otlanırız) benim bu yıl ki kitap sevdama elinden gelen desteği vermeye çabalıyor.
    Yinede ben bencillik yapıp tanıdık tanımadık herkesten hediye kitap istemeye karar verdim ^.^
    İkinci el ya da yıpranmış olması o kadar önemli değil. Sayfaları eksik olmasın ve okunabilir olsun bana yeter ^.^ 
    Acaba ne göndersem diye düşünenler için (hani olur da içinizden gelir) bir liste hazırladım aşağıya, sonradan geliştirilebilecek bir liste. Böylece okuma tarzımda belli olmuş olur.
    Bu arada belli başlı kitaplar haricinde kitaplığım genelde çevremde ki insanların da yararlandığı bir kitaplıktır. İsteyen herkese okumak için veriyorum. Hatta bazen kurumlara bağışlarım da oluyor. Okumak kadar okutmak da önemli diye düşünenlerdenim.

    Gelelim kitap listemize;

6 Üstü Hikaye - Kolektif - Postiga Yayınları
Aforizmalar - Richard Bach - April Yayıncılık
Aile Çay Bahçesi - Yekta Kopan - Can Yayınları
Akra`da Bulunan Elyazmaları - Paulo Coelho - Can Yayınları
Alev - Karen Marie Moning - Artemis Yayınları
Alper Kamu Cehennem Çiçeği - Alper Canıgüz - April Yayıncılık
Aşk Senide Vurur - Julie Garwood - Epsilon Yayınları
Ateş ve Buz - Julie Garwood - Epsilon Yayınları
Aynadaki Göz - Kezban Şahin Taysun - Yitik Ülke Yayınları
Bir - Richard Bach - Epsilon Yayınları
Bir Daha Bak - Jodi Picoult - April Yayıncılık
Bir Gün - David Nicholls - Pegasus Yayınları
Bu Güller Senin - Nora Roberts - Epsilon Yayıncılık
Buz - Karen Marie Moning - Artemis Yayınları
Bütün İnsanlar Yalancıdır - Alberto Manguel - Yapı Kredi Yayınları
Denize Açılan Kapı - Rasim Özdenören - İz Yayıncılık
Denizi Yitiren Denizci - Yukio Mişima - Can Yayınları
Dilek Evi - Rudyard Kiplin - Dost Kitabevi Yayınları
Göğü Delen Adam - Papalagi - Ayrıntı Yayınları
Gölge - Ahmet Naç - Doğan Kitap
Gölge Ateşi - Karen Marie Moning - Artemis Yayınları
Hazar Rüzgarı - Marek Halter - Everest Yayınları
Hikayem Paramparça - Emrah Serbes - İletişim Yayınevi
Hipnozcu - Richard Bach - April Yayıncılık
İmkansızın Şarkısı - Haruki Murakami - Doğan Kitap
İskender - Elif Şafak - Doğan Kitap
Kızıl Kraliçe - Victoria Aveyard - Pegasus Yayınları
Krokodil Sokağı - Bruno Schulz - Alakarga Sanat Yayınları
Kün - Sezgin Kaymaz - İletişim Yayınları
La Sonsuzluk Hecesi - Nazan Bekiroğlu - Timaş Yayınları
Mavi Tüy - Richard Bach - Epsilon Yayınları
Milyarder - Michel de Saint Pierre - Bilgi Yayınevi
Ölümcül Kimlikler - Amin Maalouf - Yapı Kredi Yayınları
Prenses Gelin - William Goldman - Epsilon Yayınları
Sessiz Oda - Lori Schiller - Marı Kitabevi
Travma - Steve Hamilton - Koridor Yayıncılık
Veronica - Nicholas Christopher - Turkuvaz Kitap
Yetenek - Kristin Cashore - Pegasus Yayınları
Zahir - Paulo Coelho - Can Yayınları

Not:Adres bilgilerimi isteyenler bana ana sayfamda ki mail bölümünden ulaşabilirler ^.^ Kırmızı ile işaret edilenler Hediye ya da Takas edilenler.İlginiz için teşekkürler.







12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bence de. Kitap okumayı sevenlere en güzel hediye ^.^ Keşke yeterli param olsa boyuna hediye etsem. Belki de bu yüzden yok hahahahaha!

      Sil
  2. Üşenmemiş liste hazırlamıssın.")) Akra'da bulunan el yazmaları, umarım ben de okurum. Zahir şahaneydi. Paul Coelho çok farklı bir kalemi var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liste olmasa unuturum ki ne okumak istediğimi ^.^ Bu liste asıl listenin minyatür hali, her geçen gün genişliyor. Her ay indirimleri takip edip alımlar yapmaya çabalıyorum ^.^
      Paul Coelho`nun kalemini ben de severim, bu sebeple tüm kitaplarını elde etmeye çalışıyorum.

      Sil
  3. Benim listemde 356 kitap var ve artıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohoo! Süpersin. Kitaplarda senin de mi gözün dönüyor yoksa alma isteğiyle ^.^

      Sil
  4. Galiba ben bir kaç kişide ve takip ettiğim kritik yazarlarında "kitap ismini" görünce bir bakayım, diyorum. Petros Markaris de öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerini dikkate alıyor ve hemen incelemeye alıyorum ^.^ Teşekkürler.

      Sil
  5. Hic elimde kitap kalmadi annem ben evlenince hepsini dagitmis 😀 ay bende hediyelesmeyi severim ama ayni sekilde calismayinca kaliyo insan haha bosver biz evde mutluyuz 😀 ben kütphaneden alip okuyom hep napim 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende annemle ortak okuma listesi çıkarıp ayda bir indirimli kitap takibi yapıyoruz. 2 tane onun için, 2 tane benim için kitap alıyoruz ^.^ Ama takas yoluyla da güzel kitaplar elde eder oldum. Ptt bile 8 km uzakta benim evimden, keşke kütüphane olsa yakında ^.^

      Sil
  6. Ben bunu yeni gördümm, liste de şahaneymiş. Not ettim ;) Hediyeleşmek candır tabi yahu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He valla öyledir ^.^ Teşekkürler canım. Tavsiye kitap varsa aklında yazıver bana.

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Newsletter Sign up

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates