Sıkılınca Dekarasyon

 
   Genellikle sıkıntıdan ama bazende görsel değişiklik olsun diye odamın dekorasyonunu değiştiren biriyimdir. Eşyaları değiştirmektense onların üzerinde oynama yapmak beni daha çok keyiflendiriyor. Bir nesnenin bir den çok kullanımını keşfetmiş oluyorum.
    Benim gibi eski mobilyalara sahip iseniz pek de acımadan istediğinizi yapabiliyorsunuz. Elbette ki kullanılmayacak duruma sokmadan ^.^
    Sevgili dolabım bana pano görevi yaptığından beri üzerine istediğimi yapıştıra bileceğimi biliyordum. Ama bunun bende görsel yorgunluk yaratmaması gerek diye de kendimce uyarılar yaptım. Her ne kadar sıkılınca değiştirebileceğim şeyler olsa da biraz estetik katmakta fayda var.
    Fotoğraftan da anlaşılacağı gibi albümlerde ya da ayakkabı kutusunda bekleyen fotoğraflarımdan seçmece yapıp belli bir düzende dolap kapağıma bantla yapıştırdım. Kullandığım bant kağıt bandı. Normal bantlar nesneler üzerinde yapışkanlarını bırakıyorlar. Buzlu bir görünüme sahip olan kağıt bantları hem kağıda hem de yüzeye zarar vermiyor.
    Sizde bu tür değişimlerden zevk alan biriyseniz, fikirlerinizi ertelemenin gereksiz olduğunu söyleyebilirim.
    Başka bir ´´Neden Olmasın`` fikirleriyle görüşmek üzere ^.^

20 yorum:

  1. Bende bekarken dolabimin ic kismina düzenli sekilde civiler cakip takilar icin aski yapmistim bide resmimi yapsitirmistim 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyorsun ki bekarlık sultanlık ^.^ Anladım hehehehee!

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yes i m following you back. Thx for visit ^.^

      Sil
  3. hımmm ivit güzel olmuuuuş :)

    YanıtlaSil
  4. Bende cok oynuyorum mobilyalarla yeni eski fark etmiyor boyayip kesip kafama gore sekildiriyorum, evdekiler kafayi yiyor artik. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha! Ama eğlenceli değil mi? ^.^

      Sil
  5. Güzel olmuş Fon kağıtlarda yapıştırılabilir tavsiye ederim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Fikir güzel bir ara onu da denerim ^.^

      Sil
  6. Ergenliklte o dolap kapaklarımın üstü pop şarkıcılarının afişleriyle doluydu.Bir de fotoğraf makineleri 24 yada 36'lık pozluydu.Şimdi digital makineler çıktığından beri fotoğraf baskısı da alınmıyor çoğunlukla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ergenlikte duvarları boyadığım için cezalıydım ben ^.^ Bu yüzden dolaplarıma yapıştıramadım bir şeyler. Bende uzun zamandır tab ettirmedim fotolarımı. En yenisi 2007 tarihli. Çok gezmeli dönemlerimden kalma Türkiye manzaralarımı severim.

      Sil
  7. Merhabalar, blogunuzu yeni keşfettim, takibe aldım. Sizi de benim blogumu takip etmeye beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^ Hemen damlıyorum.

      Sil
  8. Valla ben değiştirmek istiyorum ama işte para yok Fulyacım ^^

    YanıtlaSil
  9. Selam. Takipte kalıyorum ve arkadaşa katılıyorum herşey paraya bakıyor. Malesef kahrolsun komünizm 😂😂 filan diyerek yazdım gitti okey

    YanıtlaSil
  10. Esim benden titizdir yapamiyorum. Eskiden çok kurcalardim odamin düzenini 😄😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlenince değişiyormuş durumlar evet ^.^ Ben hala annemle yaşadığım için pek takmıyorum.

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Newsletter Sign up

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates