Ensesinden Yakalanan Ev Kedisi

 
    Evet ben aynen şu anda köşeye sıkıştırılmış, kaçacak yeri kalmamış, ensesinden yakalanmış bir ev kedisi misali yazmaktayım.
    Beni yakalayan sevgili blogger arkadaşlarımdan azarcıklar yedikten sonra bir baktım ki bir ay oluyor da neredeyse geçecek son saçmalamamdan bu yana ^.^
    Yaz sıcaklarının beni mayıştırdığı biraz da eriterek gramajım dan çaldığı doğrudur. Yinede bol bol yaptımdığım (aslında neredeyse tek yaptığım şey) Kitap okuma eylemi yüzünden dış dünya ile taktiksel bir sınır çizdim. Bir baktım ki yemek ve uyku saatleri çorba kıvamında günler geçmiş gitmiş ^.^ Oradan güzel görünüyor değil mi? Ama değil...Her okuduğum kitap hayal gücümü çalıştırdığından zihnimde bitmeyen bir hikaye ye dönüşüyor. Böylece kendi kurgularımı kattığım bir iki günlük serüven yaşıyorum kendi içimde. Bu da beni gerçek hayattan soyutluyor.
    Ne de olsa yapacak başka işim mi var canım deyip böyle devam edersem Fulya`dan eser kalmaz yakında.
    Anne Kuşum kendini yazma sevdasına verdi. Beni bir kıskançlık krizi tuttu. ´Onu sevme beni sev` tarzında şımarık velet triplerimde artık tutmadığından kafamı okşa yayıp, sırtımı kaşıyacak başka insan kalmadı ^.^ Ama her kedinin ihtiyaçları vardır bananeee!
   
    İşte bu sebeplerden yoktum ben aslında, yalnızım bu Alanya`da.
    Neden öyle duruyorsun, gel sende katıl şımartılmama.

Not: Şiirin verdiği ders; yolun düşerse yanı başıma bir telefonla ara, bir uğra demeye getiriyor ^.^

25 yorum:

  1. Aslında resimdeki gibi güzel bir kedi bulsak eve alabiliriz belki, ama o zaman ''onu okşama, beni okşa ''diye sen depresyona girersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok istiyorsan sarıya boyayayım ben kendimi ^.^ Öyle idare edelim annecim ^.^

      Sil
  2. Ne güzelsiniz. Anne kız blogger. İyi ki de yazmışsın. Arayı uzatma bu kadar. Burada olmadığında seni özlüyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Ev içi çekişmemizi blog ortamına taşıyalım dedik pek hoş oldu ^.^

      Sil
  3. Zaten bir avuç insan kaldık siz de özletmeyin bizii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harbiden niye öyle oldu? Hadi ben daha yeni bebiş blogger olarak yaz-kış modunu henüz anlayamadım ama baya bir azalma var yazılarda. Sanırım tatil bir beni vurmamış ^.^

      Sil
  4. Uyku konusunda sana katiliyorum, buranin ilklimi bize yaramiyor. Yarı kokusmus ceset giyiz 😅

    YanıtlaSil
  5. bu havalar hepimizi rehavete sürükledi.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden öyle. Umarım yakında kurtuluruz ^.^

      Sil
  6. Yaz sıcakları ne gündüz ne de gece rahat veriyor; verim oldukça düşüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ekstra tembellik özelliğim de pek faydalı değil bu duruma ^.^

      Sil
  7. O enseden yakalayan tip benmiyim 😁 acaba beni kim yakalicak merak ediyorum. Hiç dermanim yok yazi yazmaya, okumaya.

    Çekişmenizi yesinler sizinnn. Bidaha kaybolma. Alanya'yı bastırma bana 💕 öpüldünüz anne-kız...

    Not: Bu adreste şımartılmak bedava 😁😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bol kıllı kol senin olmasın ya! Bulamadım bir bayan kolu ^.^ Senin günlük hayatın seni aşmış gitmiş mucize zaten yazman okuman. Annemin selamı var canımcım. Bizde öptük seni ve bicirik kızını ^.^

      Sil
    2. Aleyküm selam canimcim benimmmmm. Valla fırsat bulup giremiyorum bile.

      O kol benimde olabilir belki 😁😁

      Sil
  8. Çok tatlı fotoğraftaki :D

    YanıtlaSil
  9. merhabaa ben yeni geldim anne kim, kim daha çok yazyo ne yazıyor merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar ve hoşgeldin ^.^ Nursel Eker benim anne kuşum olur ^.^ Arada bloglar arası atışırız. Ben yeniyim daha ama annem daha yeni blog yazarı olarak. Konu olarak ikimiz de kişisel blog yazarı olsak da ben biraz daha çatlak yazarım ^.^

      Sil
  10. Blogunuzu inceledim ve çok beğendim, sizi de bloguma bekliyorum izlemeye alırsanız sevinirim :)

    http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^ Hemen damlıyorum.

      Sil
  11. Ankara'nın kuru sıcağında bile mayışıyorum ben nemli bölgelerde yaşıyor olsam nasıl dayanırdım bilmiyorum :)) Ama bol bol kitap okuma fırsatı buldum ben de ne iyi oldu^^ Ne tatlı bir bloğun var şimdiden birçok yazını okudum bile:) Bana da beklerim♡ https://melodimavi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ilginiz ve alakanız için ^.^ Hemen damlıyorum.

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates