Günün Kutlaması

 
    Bu gün Anne kuşum, kuş annesi, böcek kuşu annemin Doğum Günü ^.^
    Her sene bekleyip de erişemediği, kızının sabah kahvaltı hazırlamasını hediye olarak kabul ettiği bu önemli günü tüm blogger alemine duyurayım dedim.
    Ben! evet ben! Erkencikten kalktım ve daha gözümde çapaklarımla annemin Doğum Günü şarkısını geceden kurumuş kalmış dilimle söyleyi verdim. Sesimin garip çıktığını fark edince gece dişlerimi sıkıyorum diye taktığım silikon damaklığın hala ağzımda olduğu dank etti ^.^
    Evet ben öyle kolay kolay ayılanlardan değilim, anlaşıldığı üzere. Anne kuşum, kuş annesi, böcek kuşumun kahvaltısını dilediği gibi hazırladım ve balkonda karşılıklı oturduk. O yedi, ben gözümü açık tutmak için ne yapabileceğimi düşündüm.
    Sonuç olarak azat edildiğim kahvaltıdan odama ayılana kadar yatmak üzere yollandım.
    Aslında ya sitenin bahçesinden çiçek koparacaktım ya da kahvaltı hazırlayacaktım. Baktım ki abim çiçek göndermek için bana mesaj atmış bana da kahvaltı kaldı.
    Gün içinde Türk Kahvesi ve denize kadar eşlik etmeyi de katarsanız benim kadar tembel bir insanın ne kadar aktif bir gün yaşadığını anlarsınız ^.^
    Ne de olsa bu gün Anne kuşum, kuş annesi, böcek kuşumun Doğum Günü.

31 yorum:

  1. Ayy iyiki doğmuş, uzzuun uzzuun mutlu yıllarınız olsun ve tabiki bloglu! ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay! Çok mersi canımcım ^.^ Olsun olsun aynen katılıyorum.

      Sil
  2. Merhaba çok güzel bir blog adınız var dikkatimi çekti ve geldim iyiki gelmişim süper bur blogda karşılaştım bende bloğuma beklerim sağlık yemek ne ararsanız bulabilirsiniz genel bir kadın bloğu dur kendileri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^.^ Hoş geldiniz. Hemen damlıyorum.

      Sil
  3. Blog adresim https://yemeksagliktir.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. huzurlu yaşları olsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. İyiki dogmusun ablaaaaa :) iyiki bu denişik bacımı doğurmuşun ve anneciginde iiki seni doğurmuş. Hep böle mus mutlu günleriniz olsun sekerleriniz cikolatalariniz eksik olmasin insallahhhh 😘😘💕💕🍰🍰🎂🎂🎂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemin bana Bursa yöresi ağzını tercüme etmesiyle anladığım yorumun için çok teşekkür ederim ^.^ Ona çikolata tüketimi yasak hepsi benim ^.^

      Sil
  6. sağlıklı, huzurlu yaşları olsun inşallah....

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir kutlama olmuş, nice güzel senelere :))

    YanıtlaSil
  8. Nice nice kahvaltılara. :))

    YanıtlaSil
  9. Bir dahaki doğum günümde kahvaltımı yatağıma istiyorum, tatlışım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleyen derviş, muradına erermiş ^.^ Anne Kuşum.

      Sil
  10. Kızım, aynı odadayız, sadece ağzını aç ve söyle. Yazmak daha kolay mı geliyor sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koltuktan koltuğa ses gitmeyebilir diye yazıyoz taaa buralara. Tamam klimayı açıyorum...gülmekten ter içinde kaldık ikimizde zaten ^.^

      Sil
  11. İyi ki doğmuşşşşşşşş o zaman :D

    YanıtlaSil
  12. Doğum günü kutlu olsun, nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  13. Yanıtlar
    1. Ay öyleyimdir huyum kurusun ^.^ Hahaha! Teşekkürler canımcım.

      Sil
  14. Ayayay💞 ANNELER BİR TANE AMA DİMİ?😉 İyi ki doğmuş anne kuşun,iyi ki var bütün anneler😻😻 İYİ Kİ DAMLAYIVERDİM BU PONÇİK BLOĞA😊💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende bir tane Anne kuş var ^.^ Çok Teşekkür Ederim. Hoşgelmişsiniz efendim ^.^

      Sil
  15. Ne güzel bir kutlama olmuş, nice güzel senelere :))

    YanıtlaSil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates