Saçma Seriler Yirmi dört

 
    Ömrümde görüp görebileceğim tek kitap okuma sevdasına tutulduğum bu 2017 yılını iyi değerlendirmek adına, düştüm her yönden istediğim kitapları bulma çabasına (kafiyeli mi oldu ne?).
    Deli divane takaslar, satın almalar, indirimden kitap takipleri derken ne kadar saplantılı bir kişiliğim olduğunu bir kere daha gördüm. Özellikle de piyasada 2. el satışı bile olmayan bazı kitapları bulamayınca, saç-baş yolma haline geldiğimde. ´´Cidden, ne bu ya!`` dedirtecek gerçeklerle karşı karşıya kaldığım bazı kitaplar benim için hazine avına dönüştü resmen.
    Elbette internet üzerinden aramak yeterli değil. Arkadaşlara haber saldım hemen (duyanda bir sürü arkadaşım var zanneder ama neyse). Kimi olumsuz kimi hala araştırma üzerinde. Etrafımda araştıra bileceğim çok fazla mekan yok maalesef (merkezi alanlardan uzak oturmanın çilesi).
    Şimdi durum şu; benim bu ulaşılamayana olan takıntım annemden geliyormuş o ortaya çıktı. Nasıl mı? Aynen o da piyasada baskısı kalmayan kitapları senelerdir aradığı için ^.^ 
    Hani konu başka bir şey olsa pek umurumuzda olur muydu diye düşündüm bir an. Hatta şimdi anneme sordum. Bu sahip olma isteği takıntısı sanırım belli bir yaştan sonra yok oluyor ^.^ Annemde pek kalmamış ama eskiden baya varmış. Bende de nesnel sahiplik iç güdüsü bir zamanlar fazlaydı. Ne kalemimi ne de silgimi kimselere kaptırmazdım ^.^ (Yerde bulduklarımı da araklardım ama o başka bir konu).
    Bu tür bir takıntı yılların taşınması, almalar-vermeler, kaybetmeler ile süslenince bir zaman sonra umursamazlığa dönüştü sanırım, fakat bu yıl ki kitap curcunam olayları birden değiştirdi ^.^
    Yaşantıma yeni bir eğlence kattığıma seviniyorum. Umarım sizlerde ömür denen bu kısa dönem zarfına bir çok eğlence katarsınız. Bunlar garip takıntılar olsa bile ^.^

9 yorum:

  1. Bir seye takılma huyu bende de var, kitap parfum kozmetik vs artik ne olursa belli donemlerde takiyorum birikiyor birikiyor bir gun sıkıldıgım anda hepsini bir kenara itip herseyden vazgeciyorum. Suan ne takintin var dersen, oyuncak. Simdilik abartmis degilim ama ilerisini gorebiliyorum. 😅 4-5 yıl sonra yeniden defter kalem kitap takintim da olabilir. 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden daha betersin Tılsımcım ^.^ Kırtasiye malzemeleri ayrı bir takıntı kategorisinde ayrı bir dünya bence ^.^

      Sil
  2. Emin ol yalnız değilsin :) Daha bilmediğimiz ne takıntılar var ki hiç sorma, sorsan da söylemem, öğrenmek dahi isteme :) Takıntılar ile ilgili bir kitap okuyordum psikolojik bir kitap. Hastalarda ki vak'aları gördüğüm de şükrettim kendime :) O yüzden kitap takıntısı iyidir :) Eğlenerek okudum paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanın!Sormadım varsay ^.^ Beğendiğine sevindim. Zaman ayırıp okuduğun için ben teşekkür ederim ^.^

      Sil
  3. Takıntı mı denilir bilmiyorum fakat kafama koyduğum şeyi mutlaka yaparım :D Sanırım bu da bir takıntı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kısmen öyle ^.^ inada girince benimde öyle oluyor.

      Sil
  4. Saygı takıntım var benim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki neymiş, bazı takıntılar güzel ve eğlenceli olabiliyormuş ^.^

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates