Ben Denize Gitmem, Deniz Bana Gelsin

 
    Başlıkta geçen cümle Annemin bana ´´Hadi kızım, bu gün denize gidelim`` demesinin ardından, istisnasız her seferinde benim sarf ettiğim cümledir.
    Var oluşumuma istemli bir kıl kıpırdatma olayı eklenmediğinden olsa gerek, taaaaa Denize kadar yürümek bana işkence gibi geliyor (Burada geçen ´´taaaaa`` kelimesi, ayak sürüyerek 15 dk mesafeye denk gelmektedir).
    Hani şimdiden içinizde kabaran sözleri hisseder gibiyim ama ne yapayım ben böyleyim ^.^
    Annemin güneş alerjisi azmasın, aşırı sıcaktan ayılıp bayıl mayalım diye akşam 6`dan sonra gidilen Deniz etkinliği sadece yarım saat sürmekte.
    Suyun içinde debelenmekten yorulduğumda hemen el parmaklarıma bakarım. Büzüşmüşler ise anneciğime döner ´´Bak gene çok kalmışım suda, ben çıkıyorum`` derim. Annemde lafı yapıştırır ´´Daha yarım saat olmadı`` diye.
    Eh! Bende madem çıkamıyorum ya da yüzemiyorum bari sırt üstü yatıp, dalga nereye sürüklerse oraya gideyim moduna giriyorum. Zevkli de olmuyor değil. Bir kaç defa dalga beni aşıp, burnumdan sular girip, boğulma tehlikesi atlattıktan sonra yeterince deniz suyu vitamini aldığıma ikna oluyorum ve karaya yollanıyorum.
    Anneme kalsa toptan buruşana kadar kalırız denizde. Öyle kalabalıkta ve ayağımın değdiği yerlerde yüzmeyi sevmem ama yanımda ise etrafından pek uzaklaşmayı istemem. Ne olur ne olmaz.
    Bir de dönüş yolu çilem, kan şekerimin düşmesiyle (Hani olimpiyatlarda yüzdüm ya biraz önce ^.^) kaplumbağa yavaşlığında gerçekleşiyor (Oldu mu o ´´taaaaa`` kelimesi 20-25 dk).
    Kendimizi üç kat merdivenden çıkarıp eve atmamızla nedense yedek pil devreye girmiş gibi enerjik hissediyor ve önce kim duş alacak tartışmasına dalıyoruz.
    Nihayet tembellik yuvamın vermiş olduğu gevşeklikle ´´Eeee! Canım bu sefer ne yapmak istiyor?`` sorusuna becerebilirsem tez yanıt buluyor ve günümü isteğim doğrultusunda kapatıyorum.
    Bu konudan çıkarılan sonuç; Anne kuşum olmasa kılım kıpırdamazmış ^.^

22 yorum:

  1. Yazıyı okurken ben: "Hey gidi hey şurada yürüyerek 15 dk. mesafe deniz olacaktı kii heheyyy!"
    Okuduktan sonra ben: "Hımm, doğru ya yıkanması var acıkması, toparlanması var. Bir daha düşüneyim ben bunu en iyisi..."

    Yine de deniz olsa da yüzsek! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıyı okuyan herkesin bana edecek bir lafı olacak ondan eminim ^.^ Gel arkadaşım misafirim ol, tep o yolu, yüz bol bol ^.^ Ama uyarmadı deme buraya en yakın sahilin denizi o kadar da temiz değil ve taşlık.

      Sil
  2. bak işte deniz varya dibinde yüzmüyosun!ben burada deniz hayali kurup duruyorum, ne uyuz oldum neden benim denizim yok Allahım nedeeen.yarın arkadaşmla beraber 1 saat yol gidcez deniz görmek için bir de bi kirli ki sorma, limana yakın çünkü limanda çok aktif uluslararası ya bak gör işte, şimdi de utan anneni de al deniz git :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pışııık! Gitmem ki bu kadar laf yemişken ^.^ Ama Anne kuşum okursa bu yazılanları tuttuğu gibi götürebilir o ayrı mesele hahahahaa! Benim ömrümün bir kısmı deniz kenarında evlerde geçti. Doymuş olabilirim denize ^.^ Dağlara mı vursam kendimi ne? ^.^

      Sil
  3. hıım o da olabilir sen bi karadenize flan git ya da ben hataya gidince gel musa dağına çıkarayım :D suriyeyi izleriz haha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneye inşallah bir Karadeniz yayla macerasına girişicez ^.^ Suriye sınırlarında da dolaşmıştık biz bir ara ama Musa dağını görmedim bak. Haberdar edersin beni ^.^

      Sil
  4. Nankörlük etme minik kussss biz burda deniz bulamiyoruz ki girekk haha 😀 hem ben annemlere gidebilmek icin 40 dakika yürüyorum. Allahtan bu konuda sana cekmemisimmm 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kimsecikler çekmesin zaten, yoksa gezegenin hali harap olur ^.^ Deniz kıyısına taşın seninde olsun denizin deerrmişim heheheee!

      Sil
  5. Suan yorgun halde bu yazıyı okuyunca daha cok yoruldum 😂 ne diyebilirim ki yorucu iste. Denize yakın yasadıgımız icin boyleyiz bence. "Ayy tatile geldik" modunda olsak illaki degerlendiririz. Suyu severim de,yorucu iste yahuu 😄😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha! Bezdirdim seni yani iyicene ^.^ Harbiden burnumuzun dibindekinin değerini bilmez hale geliyoruz zamanla.

      Sil
  6. Kahkalara boğuldum,sağol :D
    Bende tam tersi oluyor,yani ben gitmek istiyorum ama bizimkiler kılını kıpırdatmıyor.Elimde olsa denizden çıkmam çok severim ben suyu.
    Tek sorun eve gelince yıkanma derdi...
    Sevgiler! ^_^

    YanıtlaSil
  7. Bi de unutmadan,çok yakın bir dostum var,canımdır kendisi,çok severim,aynı senin gibi,bıraksan kılını kıpırdatmadan yatar bütün gün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim sizi bu kadar eğlendirdiğine benim tembelliğimin ^.^ Var var. Benden çok var. Ben de sevsem de suyu efor sarfettiren şeylere gelemiyorum bu son yıllarda nedense ^.^

      Sil
  8. Bu sefer Anne Kuş seni şikayet etsin. Sitenin havuzu 15 metre ötesinde. Oraya götürmek için bazen bir kaç gün dil dökmem gerekiyor. Bu tembeli yerinden kıpırdatmak zor :)

    YanıtlaSil
  9. Mesela bana kalsa (ki 2 çocuk bir de eşle kalamıyor)sabah denizde açarım gözlerimi akşam güneşi batırırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir zamanlar bende öyleydim. Beyaz girer kararıp çıkardım ^.^ O zamanlar dokunmaz mıydı güneş bize acaba?

      Sil
  10. Tembellik iyide 15 dakikacık mesafede çok azmış ya :)
    Oh ne güzel ne kadar yakın hiç üşenme her gün git bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demesi çok kolay amaaaaaa! Birisi beni dürtmese ben evden çıkmıyorum. Nerede denize gitmek ^.^

      Sil
    2. Birilerini bekleme. Kendi kendini motive et, at kendini sokaklara :)

      Sil
  11. Deniz varsa her türlü giderim sıkıntı yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^.^ Ailenin en tembeli benim zaten hehehehe!

      Sil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Newsletter Sign up

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates