Kısa İsimsiz Hikayeler Beş

 
    Bu Dünyanın görmüş olduğu en büyük uygarlıklardan birini ziyarete geldik.Tekneyle yanaştığımız altın rengi kumların uzandığı uçsuz bucaksız gibi görünen bir yer.İskelede insanların uysal bir sürü gibi Tapınaklara ilerlediklerini görüyorum.Bunca insan nereden geliyor? Geldiğimiz tekneyi niye göremiyorum? Geriye bir türlü bakamıyorum.Tek istediğim limandan sahile yürümek.
    Havada bunaltıcı bir sıcak var.Neden buradayım  ki sanki! Ah evet! Tapınakları görmek istiyorum.
    İlk gelişim olmasına rağmen sanki gidiş yolu aklıma kazınmış gibi.Şevkle attığım her adım zihnime uyuşuk bir nahoşluk veriyor.Nedense her adımda daha çok istekle ilerliyorum.
    Neden buradayım? Neden Tapınakları görmek zorundayım ki! Sorular ve sorgular gittikçe anlamını yitiriyor.Tek istediğim altın rengi kum tepelerinin üzerinde ki Tapınaklara ulaşmak.
    Hava çok sıcak. Elimi kaldırıp güneşin yüzüme vurmasını engellemeye çalışıyorum. Gökyüzünde bir tane bile kuş yok.Bu sıcakta neden uçsunlar ki zaten! Uyuşuk bir gülümseme beliriyor yüzümde.
    İnsanlar hiç duraksamadan yürümeye devam ediyor.Acaba onlar da mı biliyorlar nereye gideceklerini? Belkide ilk gelişleri değildir benim gibi.Limandan ayrılıp tepelere yaklaştıkça daha bir duraksamak ve etrafa bakmak istiyorum.Bedenim bu düşüncelere karşı çıkarcasına yürümeye devam ediyor.Ben Bilinç değil miyim,neden durduramıyorum bu çelimsiz bedeni?
    İç geçiriyorum. Zaten durmamın bir sebebi de yok.Burada görülmesi gereken tek yer Tapınaklar.Varana kadar neden durayım ki?
    Limanı ve sahili arkamızda bıraktık.Geriye bakmadan bunu biliyorum.
    Artık dönüşü yok.

12 yorum:

  1. Jupitermi burasi .)) Dönüşü yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok valla rüyaydı devamını göremedim, yoksa dönüş yolu bulurdum ben ^.^

      Sil
    2. Ben rüya göremiyorum. ) Siz hem görüp hemde hikayelestirmissiniz .) Bir kitaptan alinti sandım...

      Sil
    3. Hikayelerimin çoğu rüyalarımdan oluşur. Gördüklerimi ifade etmek zor oluyor gerçekten. Tam duyguyu veremiyorum. Benim gibi amatörden ancak bu kadar çıkıyor ^.^

      Sil
  2. Dönüşü olmayan bir yol...Belki de hayatınızdaki çıkmazları simgeliyordur kim bilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yönlü düşünebilinecek bir durum evet. Her ne kadar ben rüyamda ne olduğunu bilsem de orasını gizem olarak bıraktım ^.^

      Sil
  3. Kesif etkinligime katildigin için tesekkür ederim. Sporgunlugumle takipteyim bu blogumla da takibe aldim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Etkinlikleri severim ^.^

      Sil
  4. dönüşü olmayan yollar korkutur beni çoğu zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok denk geliyorum böyle, dönmek istediğim yere bir türlü ulaşamayıp da paniklediğim rüyalara. Beni de korkutuyor.

      Sil
  5. Şu rüyaları biraz da bana göndersene

    YanıtlaSil

Bilgi

*Burada ki yazıların hepsi (konuk bloggerlar hariç) bana yani blog yöneticisine hatcepsut (Fulya Erdoğan) aittir. Hikayeler başka bir yerde kullanılamaz.
*Yorumların sorumluluğu yorumcunun kendine aittir.
*Güncellenen konuların başlıklarının yanına + işareti konulmuştur.
*Fotoğraf ve resimlerin üzerinde @hatcepsut olanlar, kendi çekimlerim ve tasarımlarım olur.

Bana Ulaşmak İsteyenler

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2013 Arada Saçmalamak Lazım ^.^ Download Blogger Templates